سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران فوت یک نفر در حادثه واژگونی خودرو نیسان در بزرگراه شهید یاسینی خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در ساعت 20:49 حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید یاسینی نرسیده به بزرگراه شهید بابایی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که سریعا 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

واژگونی خودرو نیسان با 8 سرنشین در بزرگراه شهید یاسینی/ جان باختن مرد 50 ساله در حادثه + عکس

وی افزود: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو نیسان با 8 سرنشین که تعدادی از آن‌ها در قسمت جلو خودرو و باقی افراد در قسمت عقب که قسمت بار خودرو است، سوار شده بودند، به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی خودرو از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با جدول‌های کنار بزرگراه کاملا نیسان به حالت واژگون قرار گرفته بود و سرنشینان به بیرون از خودرو پرت شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: قبل از رسیدن آتش نشانان، سرنشینانی که در قسمت جلو خودرو بودند از ماشین خارج شده بودند و یک پسر بچه 4 یا 5 ساله که خوشبختانه هیچ آسیبی ندیده بود، اما 7 سرنشین دیگر خودرو که شامل 4 زن و 3 مرد بودند، دچار مصدومیت‌های کم و زیادی از چند نقطه مختلف بدن شده بودند، برای انجام کارهای درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی تصریح کرد: پس از معاینات مشخص شد که یک مرد حدودا 50 ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

واژگونی خودرو نیسان با 8 سرنشین در بزرگراه شهید یاسینی/ جان باختن مرد 50 ساله در حادثه + عکس

وی افزود: خودرو به حالت اولیه برگردانده و به محلی امن منتقل شد و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: عملیات در ساعت 23:19 به پایان رسید.

واژگونی خودرو نیسان با 8 سرنشین در بزرگراه شهید یاسینی/ جان باختن مرد 50 ساله در حادثه + عکس

ملکی تصریح کرد: در گذشته هم چندین بار چنین حوادثی را شاهد بودیم که از خودروهای باری برای جابجایی مسافر و سرنشین استفاده می‌کردند که بسیار خطرناک است و احتمال اینکه به هر دلیلی افراد از قسمت بار به بیرون پرتاب شوند و خودرو واژگون شود و افرادی که در قسمت عقب خودرو قرار دارند، آسیب جدی ببینند و یا جان خود را از دست بدهند، زیاد است.

وی افزود: رانندگان حتما از خودروها طبق کاربری و تعرفه مجاز استفاده کنند و اگر خودرو سواری است، از آن فقط برای جابجایی مسافر و اگر باری است، تنها برای حمل بار استفاده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار