کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: در دو روز آینده آسمان اکثر مناطق استان اصفهان صاف تا کمی ابری همراه با باد نسبتاً شدید و گرد و غبار خواهد بود.

ساناز جعفری در گفت‌وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به بررسی نقشههای هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جوی نسبتاً پایدار بر روی استان است.

وی افزود: بر این اسای طی دو روز آینده آسمان اکثر مناطق استان اصفهان صاف تا کمی ابری همراه با باد نسبتاً شدید و گرد و غبار خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه وزش باد و افزایش گرد و غبار منجر به کاهش دید افقی در برخی از شهرستان‌ها شده است، افزود: همچنین طی دو روز آینده در مناطقی مانند اردستان، نطنز، نایین، زرین شهر، مبارکه و فرودگاه دید افقی کاهش می‌یابد.

وی سرعت وزش باد در اردستان را تا ۷۶ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: در مناطق شرقی و شمال شرقی وزش باد شدید و گرد و غبار بیشتر از دیگر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

جعفری با بیان اینکه وضعیت دمایی استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: در این بازه زمانی کاشان با دمای ۴۵ درجه گرمترین نقطه و بویین میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد خنک ترین نقطه استان پیش ‌بینی میشود.

وی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت امروز را بر روی دمای ۳۹ درجه و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا نیز ۲۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.