سخنگوى وزارت كشور گفت: مصوبه منع بكارگيرى بازنشستگان پس از سير مراحل قانونى و ابلاغ رئیس جمهور در وزارت كشور اجرايى مى‌شود.

مصوبه منع بكارگيرى بازنشستگان پس از سير مراحل قانونى در وزارت كشور اجرايى مى‌شودبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سيد سلمان سامانى سخنگوى وزارت كشور با تاكيد بر تحقق سياست جوانگرايى دولت در وزارت كشور، از كاهش ميانگين سنى استانداران و فرمانداران در دولت دوازدهم خبر داد و اظهارداشت: با توجه به تاكيد رياست محترم جمهورى و ضرورت جوانتر شدن بدنه مديريت كشور، در يكسال گذشته، كاهش ميانگين سنى مديران يكى از رويكردهاى وزارت كشور در انتصابات بوده است به نحوى كه با تغيير مديريت ٢٠٧ فرماندارى در سراسر كشور شاهد حضور بيشتر جوانان در جايگاه مديريت عالى دولت در شهرستان‌ها بوده ايم.

وى با استقبال از مصوبه جديد مجلس در خصوص منع بكارگيرى بازنشستگان افزود: سياست جوانگرايى همواره مورد تاكيد وزير كشور بوده است و اين مصوبه پس از سير مراحل قانونى و با ابلاغ رئیس جمهورى مانند ساير قوانين، در وزارت كشور اجرا خواهد شد.

قائم مقام وزير كشور در امور مجلس و هماهنگى استان‌ها آرمانگرايى واقع بينانه را از مهمترين خصوصيات مديران جوان كشور دانست و تصريح كرد: كشور ما هيچگاه از اعتماد به جوانان متضرر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا یو نس ز ا د ه حقیقی
۲۱:۲۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
سلام بسیارخوب فقط خدا کند جوانان که جایگزین بازنشستگان می شوند.باگزینش صحیح انتخاب شوند.ومانندبازنشستگان 30 سال با صداقت ووفاداری به کشورونظام خدمت بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
نباید بازنشستگان دوباره سرکار دولتی بروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
تمام معلمان بازنشسته در مدارس دولتی و شبانه روزی و هنرستان ها و ... شناسایی شده و برکنار شوند .
آخرین اخبار