صبح امروز تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ خرم آبادبا حضور بر بالین مادر باردار به تولد نوزاد پسر ایشان کمک کردند.

رفائی رییس اورژانس لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: صبح امروز ساعت ۱۰:۴۵ صبح طی تماس تلفنی با اپراتوری اورژانس ۱۱۵ خرم آباد مبنی بر نیاز مادر باردار به تسهیلات زایمان به مادری باردار تقاضای اعزام آمبولانس شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و آدرس اعلام شده که در کوی ارتش خرم آباد واقع بود نزدیک‌ترین تیم عملیاتی اورژانس از پایگاه یک شهری خرم آباد به محل اعزام شد.

تولد نوزاد پسر درآمبولانس اورژانس خرم آباد+تصاویر

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان اورژانس بر بالین مادر باردار و انجام اقدامات درمانی مربوطه اقدام به انتقال مادر بارداربه بیمارستان و زایشگاه عسلیان شد که در مسیر انتقال با اقدامات درمانی مناسب پرسنل اورژانس فرزند پسر درآمبولانس اورژانس خرم آباد متولد شد.

رفائی گفت: خوشبختانه حال مادر و نوزاد متولد شده ایشان مساعد گزارش شده و تکنسین‌های اورژانس جهت بررسی بیشتر و دریافت سایر مراقبت‌های درمانی٬ مادر و نوزاد را به بیمارستان عسلیان خرم آباد منتقل شدند.

تولد نوزاد پسر درآمبولانس اورژانس خرم آباد+تصاویر

وی افزود: باپیشنهاد پرسنل اورژانس به والدین نوزاد متولدشده وهمچنین استقبال والدین و تقارن با تولد امام رضا (ع) درروز‌های گذشته و همچنین اسم آقای علیرضا رشیدی تکنسین اورژانس این ماموریت اسم این نوزاد علیرضا نامگذاری شد.

انتهای پیام/م

نوزاد پسر درآمبولانس اورژانس خرم آباد متولد شد

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.