آیت الله نعیم آبادی گفت: نماز جمعه سنگر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس  ،نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت نماز جمعه افزود: زمینه نقش بر آب شدن بسیاری از توطئه ها و ایجاد یاس و نا امیدی در بدخواهان انقلاب اسلامی ایران در این سنگرها و به پشتوانه حضور و همکاری مردم ولایی ایران صورت گرفت.

آیت الله نعیم آبادی گفت: نخستین نماز جمعه به فرمان رهبر کبیر انقلاب و به امامت آیت الله طالقانی اقامه شد و دشمنان که پایگاه های نماز جمعه را مانعی بزرگ برای پیشبرد اهداف خود می دیدند در نهایت این سنگر را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: اکنون نیز دشمنان با تمام توان به دنبال آسیب به این سنگر و ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به آن هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به عملیات مرصاد گفت: منافقان کوردل که تصور می کردند با راه اندازی این عملیات به اهداف شوم خود برسند با مقاومت شدید رزمندگان و مردم مواجه شده و با سرافکندگی شکست خوردند.

آیت الله نعیم آبادی افزود: منافقانی که تا دیروز نور چشم صدام بودند اکنون نور چشم رئیس جمهور آمریکا یعنی ترامپ هستند.

وی همچنین خدمات مسئولان نظام و مدیران در استان زرخیز هرمزگان را قابل تقدیر برشمرد و گفت: مشکلات همه جا وجود دارد واین درست نیست از واژه های دلسر کننده در این زمینه استفاده شود و خدمات نظام نادیده گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: علمای دینی از جایگاه والایی برخوردار هستند و تبیین دین و تفسیر شریعت از وظایف این علما است.

امام جمعه بندرعباس اهدای خون را یکی از نمونه های زکات در زندگی برشمرد و از مردم خواست تا با اهدای خون یاری رسان بیماران باشند.

 


انتهای پیام/ز

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.