استاندار اردبیل گفت: نخستین هتل اسکول کشور در استان اردبیل برای آموزش صنعت گردشگری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر بهنام‌جو گفت: حوزه گردشگری استان اردبیل ظرفیتهای بسیاری دارد که به منظور رونق و تحول در اقتصاد منطقه نیازمند گرایش به این سمت و معرفی این جاذبه‌ها در سطح وسیعی هستیم.

وی با اشاره به قابلیت استان اردبیل برای آموزش حرفه‌ای صنعت گردشگری یادآور شد: به همین منظور در نظر داریم تا نخستین هتل اسکول کشور را در استان اردبیل راه‌اندازی کنیم.

استاندار اردبیل اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان اردبیل که برای مردم از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده، تکمیل پروژه راه‌آهن میانه – اردبیل بود که خوشبختانه با مشارکت بانک ملی و بودجه دولتی این پروژه مهم ظرفت مدت 3 سال در اردبیل تکمیل و افتتاح می‌شود.

بهنام‌جو افزود: صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه استان اردبیل است و تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی نیز نقش بسیار حائز اهمیتی در رونق این صنعت دارد که خوشبختانه در سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به استان اردبیل نیز تصمیمات مناسبی در این حوزه برای استان اتخاذ شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: 3 مجموعه ورزش‌های زمستانی در استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد که با این اقدامات،‌ تلاش داریم گردشگری زمستانی را در استان اردبیل بیدار کنیم و ظرفیت‌های گردشگری زمستانی استان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.