سعید ساعی گفت: ریسک اجرای نمایش با بازیگران تئاتری را پذیرفتم و در حال حاضر هم از انتخاب بازیگران خوشحال هستم.

«افرا یا روز می گذرد» را بدون سلبریتی اجرا می کنمسعید ساعی کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص نمایش «افرا یا روز می گذرد»اظهار داشت : داستان این نمایش درباره‌ افرا معلم جوان وموتمن محل است که در پی گذران زندگی خود و خانواده، به اجبار پیشنهاد درس دادن به شازده چلمن را می پذیرد ، که در پی آن ماجراهایی به وجود می آید.

وی افزود: تاکنون دو اجرا داشتیم و این نمایش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

ساعی بیان کرد: به نظرمن باید اثری را به روی صحنه ببریم که مخاطب را به فکر فرو ببرد نه اینکه فقط به فروش کار فکر کنیم درواقع نمایش «افرا یا روز می گذرد»از روابط بین انسانها صحبت می کند، موضوعات اجتماعی که شاید ما آنها را فراموش کردیم همچنین اثر کاملا جدی و اجتماعی است.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که بیشتر آثار نمایشی در این روزها با سلبریتی و بازیگر تصویری معرفی می شوند، تصریح کرد: این ریسک را پذیرفتیم که با بازیگران تئاتری ، این نمایش را اجرا کنیم، بازیگرانی که به طور حرفه ای سالهاست کارتئاتر را دنبال می کنند و به خوبی هم از پس این کار برآمدند و اکنون از انتخاب بازیگرانم خوشحالم.

وی درباره  دکور نمایش اظهار داشت: این اثر برعکس بسیاری از دکورهای ساده تئاتر است در واقع نمایش ما دکور عظیمی دارد، هزینه  زیادی نکردیم اما سعی کردیم که به ایده آل هایمان برسیم.

لازم به ذکر است؛ نسرین درخشان‌زاده ، پانته‌آ مرزبانیان ، فرانک کلانتر، هومن، مهدی بزرگ‌زاده ، وحید نفر ، چواد پورزند ، مهدیس توکلی ، عرفان ابراهیمی، بازیگران نمایش «افرا یا روز می‌گذرد» هستند.این اثر هرشب در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

تماشاخانه سنگلج میزبان «افرا یا روز می گذرد»

برچسب ها: تئاتر ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار