امام جمعه اردستان گفت:نماز جمعه یک اجتماع معنوی و سیاسی است و بعد از تهران در اردستان نماز جمعه برگزار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حسن دهشیری  در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت 5مرداد سالروز تاسیس نماز جمعه در کشور، با بیان اینکه در سطح کشور 900 نماز جمعه برگزار می‌شود و  رویکرد کنونی بر توسعه کیفیت است، اظهار داشت: نماز جمعه یک اجتماع معنوی و سیاسی است و بعد از تهران در اردستان نماز جمعه برگزار شده است.

وی فضاسازی مناسب در محل برگزاری نماز، تقدیر از جوانان و پیشکسوتان ستاد، تجلیل از خانواده امامان جمعه گذشته، برگزاری مسابقه کتاب خوانی و مسابقه فوتبال جام آدینه را از برنامه‌های هفته ستاد نماز جمعه در اردستان اعلام کرد و افزود: حضور بر سر قبور شهدا و بازدید از خانواده آنها، برگزاری جلسه شورای اداری و تاکید بر حضور مسئولان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته نماز جمعه در اردستان است‌.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه مسئولان قدردان نماز جمعه و آیت اجتماع اثرگذار باشند، تصریح کرد: ارتباط و تعامل باید دوسویه باشد، ائمه جمعه مطالبات مسئولان را در نماز جمعه بیان می‌کنند و انتظار می‌رود مسئولان هم در نماز جمعه حضور داشته باشند.

دهشیری با بیان اینکه مردم بهترین قاضی برای سنجش کارها و اقدامات هستند خاطرنشان کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به سئوالات شرعی از دیگر برنامه‌های هفته نماز جمعه در اردستان است.

وی به تشکیل شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار افتخار به گذشته امید به آینده اشاره کرد و گفت: سعی خواهد شد تا بهترین برنامه ریزی به منظور گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را داشته باشیم.

امام جمعه اردستان به برگزاری 12 جلسه ستاد نماز جمعه در طی یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: ستاد نماز جمعه اردستان متشکل از 40 نفر برادر  و 20 نفر خواهر است و میانگین شرکت در نمازهای جمعه 850 نفر است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه اردستان از معدود شهرهایی هستند که در دو مکان برگزار می‌شود، افزود: تکمیل مصلی نماز جمعه اردستان با 30 درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند مساعدت مسئولان است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.