مربی تیم فوتبال پیکان گفت: ماندن کارلوس کی روش همراه تیم ملی فوتبال می‌تواند برای فوتبال ایران تاثیر گذار باشد.

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان    گفت: به دلیل دیدار هفته آینده تیممان با سایپا در دیدار امروزشان برابر تیم سپیدرود رشت حاضر شده ایم و برنامه اصلی تیممان را شناخت تیم های این  فصل از لیگ برتر فوتبال قرار داده ایم تا هر 2 تیمی که امروز در تهران دیدار دارند را تحلیل و بررسی کرده و در آینده از این تحلیل ها کمک بگیریم.

مطهری در ارتباط با تحول فوتبال ایران پس از جام جهانی روسیه 2018و ماندن کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت : از شروع لیگ برتر فوتبال کشورمان نمی توانید تحولات فوتبالی پس از جام جهانی روسیه 2018 را مشاهده کنید و با گذشت زمان اما تا حدی می توانید شاهد این موضوع و تغییرات به وجود آمده باشید. نباید بگوییم تحول بزرگی در تیم ها ایجاد خواهد شد و هماهنگی و هارمونی نیز تنها نکته خوبی که می تواند به وجود آید باشد. ما باید شاهد تاثیر کادر فنی به روی تیم های لیگ برتریشان باشیم .در ارتباط با کی روش نیز باید بگویم ،شناخت 7 ساله  این سرمربی می تواند تاثیر خوبی را بگذارد و حضور این سرمربی در تیم ملی فوتبال ایران به نفعمان است.

مربی باشگاه فوتبال پیکان درباره شرایط این تیم لیگ برتری و هدف حضورش در لیگ برتر هجدهم گفت: تلاش می کنیم تا در این فصل از فوتبال کشورمان ثباتی را به وجود آوریم. همانطور که می دانید این تیم حالتی آسانسوری داشته و در ادامه اما سقوط هایی را تجربه می کرد. ما می خواهیم تا تیم پیکان شخصیتش بازگردد و در جایگاه خوب خود ثابت باشد. امسال نیز مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم و تلاشمان را خواهیم کرد.

او ادامه داد:هر ساله تعداد زیادی از بازیکنان و مهره های اصلی تیم پیکان را جذب کرده و به تیم های خود می برند و این موضوع کار را برای ما سخت خواهد کرد. باید با تمرین و تلاش سخت تیمی قابل احترام و با ثبات را به وجود آوریم تا فوتبال خوبی را ارائه دهد.

مطهری در ارتباط با حضور بازیکنان باشگاه پیکان در رده های تیم های ملی فوتبال  بیان کرد: ما در هر رده سنی با تیم های ملی فوتبال کشورمان همکاری خوبی را انجام می دهیم .به تیم های ملی پایه خود کمک می کنیم زیرا تولید بازیکنان پایه برایمان مهم است.محمد خدابنده لو،مهدی امینی ،امیر روستایی و ابوالفضل رزاق پور از بازیکنان خوب تاثیر گذار ما هستند و بیشتر به دنبال آن هستیم تا این بازیکن بیشتر از باشگاه پیکان به تیم ملی امید فوتبال کمک کرده تا تیم این رده ملی همیشه خوب بوده و با قدرت لازم به کار خود ادامه دهد.

مربی تیم فوتبال پیکان در ارتباط با عملکرد این تیم در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال گفت: فصل گذشته شروع خوبی را نداشتیم و همچنین حواشی همانند بحث های جادوگری و .. روی تیم جوان ما تاثیر های بدی را گذاشت و عقیده این است با این کار ها تیم ملی فوتبال هندوستان می تواند به راحتی قهرمان جهان شود.افراد مروج جادوگری خیلی از این حرفه و همچنین ورزش فوتبال عقب هستند .ما تلاش کردیم تیم خود را به ثبات لازم برسانیم و این موضوع که بازیکنان جوان ما تحت تاثیر قرار بگیرند نیز عادی است.

مطهری در پایان گفت:ما در کورس مسابقات فصل  لیگ برتر فوتبال کشورمان باقی مانده بودیم و با توجه به بودجه تیممان توانستیم نتیجه قابل توجهی را کسب کنیم .اگر پیکان را دنبال کرده باشید در 2 فصل گذشته توانسته بود بهترین نتیجه تاریخ خود را کسب کند.


بیشتر بخوانید:

تركيب احتمالى استقلال مقابل پيكان

لحظه به لحظه با هفته نخست لیگ برتر فوتبال

شفر: به دنبال ستاره سوم استقلال هستیم


انتهای پیام/

اظهارات حمید مطهری پیش از دیدار تیم های پیکان و استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار