مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: طرح بیمه تکمیلی صیادان در شهرستان‌های ساحلی کنارک و چابهار استان سیستان وبلوچستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عصر امروز طرح بیمه تکمیلی صیادان در شهرستان‌های ساحلی کنارک و چابهار استان سیستان وبلوچستان آغاز شد.

هدایت‌الله میرمرادزهی مدیرکل شیلات استان سیستان وبلوچستان در این زمینه اظهار کرد: این اقدام با پی گیری و تلاش معاونت صید سازمان شیلات ایران براساس تفاهم نامه همکاری میان اتحادیه سراسری صیادان و یکی از شرکت‌های بیمه‌ای برای نخستین بار در استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: هزینه این بیمه مبلغ ۱۶۰هزار ریال در طول سال می‌باشد، و سهم صیادان در پرداخت حق این بیمه تکمیلی در مان یک پنجم بیمه‌های تکمیلی دیگر در نظر گرفته شده است؛ و نام نویسی برای ۲۴ هزار صیاد در استان سیستان و بلوچستان از امروز آغاز شده است.

مدیرکل شیلات استان سیستان وبلوچستان افزود: صیادان می‌توانند خود و خانواده هایشان را بیمه تکمیلی کرده و از خدمات بهره برمند شوند.

رییس اتحادیه جامعه صیادی کشور در کنارک گفت: هدف از اجرای طرح حمایت از جامعه و قشر محروم و زحمت کش صیادی می‌باشد، وصیادان باید از طرح به خوبی استقبال کنند، برای ما سلامت صیاد و خانواده صیاد خیلی مهم است که امروز استقبال صیادان جنوب استان سیستان و بلوچستان (شهر‌های کنارک و چابهار) خوب بوده است و در آینده برنامه داریم بسته سلامت، تعاونی مسکن جهت ارایه خدمات برای صیادان راه اندازی کنیم.

دوجی بیان کرد: در اجرای این طرح تعاونی صیادی ۷۱۱پزم مچان تعداد ۱۰۰نفر از صیادان این روستای ساحلی را بصورت رایگان هزینه‌های عضویت به صیادان بی بضاعت را پرداخت نمود.

انتهای پیام/ع

آغاز طرح بیمه تکمیلی صیادان در شهرهای جنوبی سیستان وبلوچستان

برچسب ها: کشتیرانی ، شیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار