دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید کسری بودجه فدرال آمریکا را یک تریلیون دلار پیش بینی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید این ماه اعلام کرد در پیش بینی‌های خود در مورد امسال پیش بینی کرده است ظرف یک دهه آینده حدود یک تریلیون دلار بدهی بیشتر خواهد داشت.  

میزان مالیات‌های شرکت‌ها که دولت فدرال آمریکا دریافت کرده است در شش ماهه نخست امسال به میزان بی سابقه‌ای کاهش یافته است. کاهش مالیات‌های شرکت‌ها موجب خواهد شد کسری بودجه فدرال آمریکا بسیار سریع‌تر از آنچه اقتصاددانان پیش بینی کرده بودند، باشد.

دلیلی که وجود دارد، کاهش مالیات‌ها از طرف دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست. بر اساس این قانون، میزان مالیات شرکت‌ها بیست و یک درصد اعلام شده است. شرکت‌ها این امکان را پیدا می‌کنند بلافاصله بسیاری از سرمایه گذاری‌های جدید را از این رقم کسر کنند. این رقم قبلا سی و یک درصد بود. در حالی که شرکت‌ها با مالیات‌های پایین‌تر فعالیت می‌کنند و توانایی بیشتری برای کاهش مبلغی که می‌پردازند دارند، دولت فدرال مبلغی کمتر از آنچه قبلا درآمد داشت، دریافت می‌کند.

دولت ترامپ اعلام کرده است این کاهش مالیات با ایجاد افزایش درآمد به علت رشد اقتصادی سریع تر، باعث می‌شود کاهش مالیات‌ها خودشان پرداخت شوند. در عین حال، کاخ سفید در ماه‌های اخیر اذعان کرده است این کسری بودجه سریع‌تر از آنچه پیش بینی می‌شد در حال افزایش است.

دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید این ماه اعلام کرد در پیش بینی‌های خود در مورد امسال پیش بینی کرده است ظرف یک دهه آینده حدود یک تریلیون دلار بدهی بیشتر خواهد داشت. این رقم دست کم حدود صد میلیون دلار بیشتر از کسری بودجه در یک سال است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، کاخ سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار