اولین آبدرمانی عضو اتحادیه بین المللی آبهای درمانی جهان در ایران با برند رویال پارک با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سرعین به بهره برداری رسید.

علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: این شهر به خاطر داشتن شب هایی روشن می تواند به عنوان یک شهر الگو در کشور معرفی شود چون دارای امتیازی بزرگ در معرفی برند شهر گردشگر است .

وی با بیان اینکه در ماه های آینده نمایشگاه شهر گردشگری در تهران برگزار خواهد شد، افزود: در این نمایشگاه اولین شهر گردشگری ایران را معرفی خواهیم کرد که با توجه به خصوصیات بارز و پتانسیل بالای شهر سرعین امیدواریم سرعین به عنوان اولین شهر گردشگری ایران معرفی شود .

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و 700 پروژه در بخش گردشگری در سطح کشور در حال اجرا است که برنامه‌ریزی شده تا از این تعداد یک هزار و 250 طرح تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

مونسان با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، گفت: این بخش از مزیت ویژه‌ای نسبت به سایر بخش‌های برخوردار است به طوری که با سرمایه‌گذاری کم می‌توان زمینه‌ساز توسعه اشتغال و سودآوری بالا در این حوزه شد .

وی در مورد ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل نیز گفت: اردبیل ظرفیت بالایی برای توسعه بخش گردشگری با توجه به قابلیت‌هایی موجود آن دارد که توسعه زیرساخت‌های گردشگری راهکاری اساسی برای بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح

اولین شهر گردشگری ایران معرفی می شود

برچسب ها: آبدرمانی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.