کارشناس فوتبال کشورمان: اولین و مهمترین شاخصه برای موفقیت در لیگ برتر فوتبال، داشتن بودجه مناسب است.

حمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در مورد شرایط آماده سازی تیم های فوتبال کشورمان برای فصل جدید و تاثیر مسائل اقتصادی به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم هایی که توان مالی خوبی داشتند، برنامه ریزی بهتری نیز داشته اند. این تیم ها توانسته اند اردوهای بهتری بروند و بازیکنان خوبی جذب کرده اند اما دیگر تیم ها اینگونه نبوده اند. بعضی از این تیم ها حتی نتوانسته اند یک اردوی کوتاه مدت داشته باشند. این تیم ها قطعا در گیر مشکلات خاصی هستند که وضعیتشان را به این شکل در آورده است.

او ادامه داد: در هر صورت ما داریم در مورد لیگ برتر صحبت می کنیم که شاخصه اش برتر و حرفه ایی بودن و داشتن کیفیت بالا است. خرید بازیکن، کادر فنی مناسب و مدیریت منسجم و موارد دیگر در باشگاه ها باید مورد توجه قرار بگیرد تا ما بتوانیم یک لیگ فوتبال خوب و با کیفیت داشته باشیم. مطمئن باشید اولین و مهمترین شاخصه برای موفقیت در لیگ برتر فوتبال داشتن پول است.

لیگ فوتبال امسال چندان وضعیت مشخصی ندارد

او در مورد تفاوت این دوره از لیگ با دوره های قبلی آن گفت:الان نمی توانیم راجب تفاوت این لیگ با لیگ های قبلی صحبت کنیم. لیگ باید آغاز بشود و بعد از دیدن چند بازی در مورد تفاوت ها صحبت کرد. شروع لیگ امسال هم به مانند گذشته بعضی از باشگاه ها درگیر مشکلات مالی هستند. این باشگاه ها در همین شروع کار پر از نگرانی و مشکل های متفاوت هستند. در آغاز، لیگ چندان وضعیت مشخصی ندارد و آنچنان آماده نیست و نمی توان پیش بینی مشخصی نسبت به آن داشت. بعد از گذشتن 3-4 هفته و دیدن نحوه برگزاری مسابقات بهتر میتوان در مورد تفاوت این دوره از لیگ برتر نسبت به دوره های قبلی صحبت کرد.

تیم هایی که پول داشته اند توانسته اند بازیکن بگیرند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در مورد عملکرد تیم ها قبل از آغاز مسابقات گفت: هر دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در پیش فصل عملکرد خوبی داشته اند. چند بازیکن از دست داده اند اما در عوض بازیکنان خوبی نیز توانسته اند جایگزین کنند. مدیران استقلال هم تلاش کرده اند بهترین عملکرد را داشته باشند و بتوانند بهترین بازیکنانی که نیاز دارند را جذب کنند. اما قطعا این موقعیت را نداشته اند تا پول هایی که بازیکنان مورد نظرشان درخواست کرده اند را هزینه بکنند. چند تیم فقط پول داشته اند و توانسته اند بازیکن خوب جذب کنند. بقیه تیم ها به شکل کژدار و مریض در حال پیش بردن امورات خود هستند و تلاششان بیشتر برای ماندن در رقابت های لیگ خواهد بود.

پدیده ای در کار نیست

او در مورد اینکه آیا در لیگ امسال تیمی به عنوان پدیده خواهیم داشت یا خیر گفت: الان دیگر این اتفاق نخواهد افتاد. تیم هایی که بودجه و پشتوانه مالی دارند می توانند عملکرد خوبی داشته باشند و به غیر از این تیم های دیگر نمی توانند کار خاصی انجام دهند و خود را به عنوان پدیده معرفی کنند.


بیشتر بخوانید: شمارش معکوس آغاز لیگ برتر فوتبال روی عدد صفر + عکس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار