یک روزنامه‌نگار یمنی با تاکید بر روحیه بالای مقاومت مردم یمن گفت ائتلاف سعودی-اماراتی در تجاوز به این کشور شکست خورده است.

روزنامه‌نگار یمنی: ملت یمن زانو نخواهد زد و در برابر هیچ نوع دیکته خارجی تسلیم نخواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شبکه تلویزیونی الجزیره، خالد الآنسی، روزنامه‌نگار یمنی در مصاحبه با این شبکه درباره هدف قرار گرفتن نفتکش سعودی در سواحل یمن گفت: انحطاط و ورشکستگی که ائتلاف سعودی- اماراتی در یمن به آن رسیده است، نتیجه سیاست های اشتباه آن در یمن و جلوگیری از شکل گیری حاکمیت واقعی در این کشور است. آنها مانع از آن می شوند که یمنی ها از حاکمیت واقعی برخوردار شوند.

الآنسی افزود: ائتلاف سعودی- اماراتی در حالی می گوید با حوثی ها (انصارالله) در یمن می جنگد که در عمل مانع از تحقق اراده ملت یمن می شود و می خواهد رژیم سابق یمن را احیا کند. این ائتلاف در عمل با خواسته های ملت یمن می جنگد.

سیف الوشلی دیگر روزنامه نگار یمنی هم در مصاحبه با این گفت: ملت یمن سازش نخواهد پذیرفت، زانو نخواهد زد و در برابر هیچ نوع دیکته خارجی تسلیم نخواهد شد و تحمیل هیچ خط مشی سیاسی به خود از سوی سعودی‌ها و امارات را نخواهد پذیرفت. درماندگی این ائتلاف آشکار است. نظام سعودی از نظر سیاسی و نظامی دیدگاه نامشخصی دارد و با انسداد سیاسی روبروست. هدف قرار گرفتن نفتکش بدون شک تاثیر منفی بر نظام سعودی خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار