مدیران استان باید در مقابله با مشکلات روحیه پیشرفت و مبارزه را تقویت کنند

استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران استان باید در مقابله با مشکلات روحیه پیشرفت و مبارزه را تقویت کنند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مروج الشریعه، استاندار خراسان جنوبی شب گذشته در جلسه شورای اداری گفت:شرایط خاصی بر مدیریت کشور بخصوص در بحث اقتصادی حاکم است که می‌توان با هوشیاری و همدلی از آن عبور کرد.


وی ادامه داد: مسئولین باید با رفتار و کردار خود به مردم نشان بدهند که با تمام توان و قوا در کنارشان هستند.


استانداری خراسان جنوبی با اشاره به پروژه جاده بیرجند-قاین که دومین پروژه مهم کشور قرار گرفته است، گفت:در ۱۷ تیرماه امسال مجوز برای انجام این پروژه صادر شده است.


با توجه به پایان سال مالی ۹۶، معاون امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز در این جلسه افزود: در سال ۹۶، به دلیل وجود مشکلات در تامین اعتبار، برخی از اعتبارات به صورت نقدی و برخی به صورت اسناد دریافت شده است که در بحث نقدی جذب صددرصدی و در اسناد جذب ۸۵ درصدی را شاهد بودیم.


علوی مقدم اضافه کرد: در سال ۹۷ با هیچ موضوعی به صورت تشریفات موافقت نخواهد شد.


همچنین مدیر کل بازرسی و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی استانداری در ادامه گفت: برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و عدم سردرگمی مردم در دستگاه‌های اجرایی، دستورعمل در میزخدمت ادارات به کلیه دستگاه‌های اجرایی ارسال شده است که عملکرد دستگاه‌ها هر دوماه بررسی می‌شود.


موسوی افزود: در بررسی میز خدمت ادارات، ۲۲ دستگاه با عملکرد خوب، ۲۴ دستگاه با عملکرد متوسط و ۴ دستگاه با عملکرد ضعیف وجود دارد.
انتهای پیام/ب


اجرای طرح میز خدمت در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.