معاون رئیس جمهور گفت: رییس جمهور بنا بر شرایط جدید و احترام به خواست افکار عمومی، ترمیم کابینه را در دستور کار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  حسینعلی امیری        معاون رئیس جمهور در امور مجلس در بدو ورود به سمنان گفت : ترمیم کابینه موضوعی است که رییس جمهور  بر اساس موقعیت و زمان درست در دستور کار دارد تا در فضایی مناسب و آرام به آن رسیدگی کند .

حسینعلی امیری با اشاره به جنگ اقتصادی که آمریکا و صهیونیسم علیه ایران به راه انداخته اند گفت : در این شرایط جدید و با توجه به احترام رئیس جمهور به خواست افکار عمومی ، دیروز رئیس کل بانک مرکزی تغییر کرد و در صورتی که نیاز به تغییر دیگری در کابینه باشد ، این موضوع در زمان و موقعیت مناسبی اعمال می شود.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس با یادآوری پاسخگویی دولت و مجلس به یاوه گویی های ترامپ و وزیر امور خارجه آمریکا گفت : علاوه بر پاسخگویی های شفاهی و رسانه ای ، داشتن برنامه عملی برای مقابله با این تهدیدها مهم است که این برنامه با هدایت رهبری ، همکاری سه قوه و نقش تعیین کننده مردم در حمایت از نظام اجرایی می شود.

امیری گفت : این برنامه با توجه به اوضاع شرایط تهیه شده که بخشی از آن اعلامی است و بخشی هم اعمالی است تا ایران پیروز جنگ اقتصادی با آمریکا باشد.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس برای شرکت در جلسه شورای اداری ، حضور در برنامه تلویزیونی صدا و سیمای مرکز سمنان وافتتاح یک مجتمع خدماتی و گردشگری در گرمسار به استان سمنان سفر کرده است .

انتهای پیام/ع

سفر معاون رییس جمهور به سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.