اسماعیلی معاون بازرگانی صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:سامانه الکترونیکی نظارت بر انبار های استان کرمانشاه راه اندازی شده است. 

راه اندازی سامانه نظارت بر انبارهای کرمانشاهاسماعیلی معاون بازرگانی صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت:سامانه الکترونیکی نظارت بر انبار های استان کرمانشاه با همکاری  ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز سامانه طراحی شده است.

وی افزود: سامانه الکترونیکی نظارت بر انبارهای استان کرمانشاه  از سال گذشته راه اندازی شده و تمام اطلاعات در دسترس سازمان های نظارتی هست.

اسماعیلی گفت: اطلاعات انبارهای استان ، عمده فروشی ،خرده فروشی، واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی ثبت نام شدند واگر کالایی از مبدا به مقصد بخواهد جا به جا شود باید شناسه در سامانه دریافت کند و بعد نسبت به ارسال اقدام شود.


وی با بیان اینکه در این زمینه بالای 80 درصد انبارهای استان ثبت شده است  گفت: تمام مراحل جابه جایی محصولات مانند  مبدا بارگیری وضعیت حمل و نقل و مقصد در این سامانه ثبت می شود.

اسماعیلی گفت:  از طریق راه اندازی  این سامانه دولت و دستگاه های نظارتی بر ورود و خروج کالاهای اساسی مردم نظارت  بیشتری دارند و برای تمام دستگاه های نظارتی با شناسه ای که دارد محل مبدا و بارگیری و مقصد قابل رویت است.

انتهای پیام/ز

 بیش از 80 دردص انبارهای کرمانشاه در سامانه الکترونیکی ثبت شده است


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.