رییس پلیس راه زنجان گفت: تصادفات به وقوع پیوسته در محورهای مواصلاتی زنجان طی 24 ساعت گذشته 6 کشته و 9 مصدوم بر جا گذاشت.

تصادفات مرگبار در محورهای زنجان با 6 کشته و 9 مصدوم /ترافیک در برخی محورهای زنجان پرحجم است رانندگان با احتیاط برانندعلی‌اصغر شیرمحمدی رییس پلیس راه زنجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ از وقوع سه فقره تصادف طی روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: یکی از این تصادفات واژگونی پژو  بود.

وی محل واژگونی پژو ۴۰۵ را زنجان - بیجار اعلام و اضافه کرد: این تصادف منجر به کشته شدن سرنشین و مصدومیت راننده پژو شد.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: واژگونی پژو  به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه روی داده است.

شیرمحمدی برخورد پراید با پژو 405 را دیگر تصادف روی داده در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام و تصریح کرد: این تصادف در محور زنجان - ارمغان خانه رخ داد.

وی ادامه داد: این حادثه منجر به کشته شدن 2 نفر و مصدومیت 5 تن دیگر می شود.

رییس پلیس راه زنجان اضافه کرد: تصادف دیگر مربوط به تصادف زنجیره ای بود که 2 بامداد امروز در محور ابهر -تاکستان به وقوع پیوست که در پی آن 3 نفر کشته و 3 نفر دیگر مصدوم شدند.

سرهنگ شیر محمدی همچنین در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان گفت : در حال حاضر در آزاد راه زنجان - قزوین ، زنجان –خرمدره ، ابهر - تا کستان و خدابنده - تهران ترافیک پرحجم است .

رئیس پلیس راه استان زنجان با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی افزود: با توجه به  سفرهای تابستانی رانندگان با احتیاط و صبر و حوصله بیشتر در جاده ها تردد کنند.

انتهای پیام/ن

 

تصادفات  مرگبار در محورهای استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.