معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دانشکده دندانپزشکی از دانشکده های پر سابقه و قدیمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ،بنیانگذار بسیاری از روش های درمانی دندانپزشکی در سطح کشور به شمار می رود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا یوسفی امروز در جمع دندانپزشکان سراسر کشور در اصفهان از توسعه شش هزار مترمربعی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد دانشجویان دندانپزشکی در هر سال ضرورت توسعه دانشکده دندانپزشکی اصفهان وجود دارد که امید است تا پایان امسال بتوانیم طرح توسعه را به اجرا در آوریم.

وی بیان داشت: دانشکده دندانپزشکی یکی از دانشکده های پر سابقه و قدیمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است و بنیانگذار بسیاری از روش های درمانی دندانپزشکی در سطح کشور به شمار می رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: امروز دندانپزشکی از شاخه های مختلفی برخوردار است که هر توسعه هر یک از این شاخه ها جوابگوی نیاز بخش زیادی از مردم است و بر همین اساس حمایت جدی از متخصصان دندانپزشکی در واقع کمک به رفع نیاز بسیاری از مردم است.

عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی اصفهان نیز در بخش دیگری از این جلسه بیان داشت: توجه ویژه بر روی شناخت، تشخیص، درمان های پروتز و جراحی می تواند بسیاری از این مشکلات را که باعث شکست درمان ایمپلنت در این بیماران و جراحات ناشی از آن است را برطرف کند.

احمد مقاره عابد تصریح کرد: مرکز تحقیقات ایمپلنت های دندانی بدنبال برگزاری همایش های کشوری و بین المللی است تا از این راه بتواند اصفهان را در سطح خاورمیانه و جهان به عنوان قطب علمی ایمپلنتولوژی معرفی کند.

وی گفت: با توجه به گسترش و کارایی ایمپلنت، انجمن دندان‌پزشکان در مرکز تحقیقات ایمپلنت‌های دندان، برگزاری همایش‌ها و کنگره‌های علمی را جزو اهداف خود می‌داند.

 

انتهای پیام/م

ضرورت توسعه دانشکده دندانپزشکی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.