سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر اعتقاد دارد فردا بازی سختی مقابل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر خواهند بود، اما برای پیروزی مقابل این تیم بازی می‌کنند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: خوشحالم که یک بار دیگر در ورزشگاه وطنی در خدمت دوستان هستیم و امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد و شرایط خوبی برای ما رقم بخورد.

وی افزود: ما فردا با تیم ذوب آهنی بازی داریم که سال گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شد و آن‌ها با کمترین تغییرات خودشان را برای فصل جدید آماده کرده‌اند.

نکونام گفت: ذوبی‌ها در سال‌های اخیر همواره در بین مدعیان بوده و با توجه به بودجه خوب، مربیان و مدیریت خوبی که در اختیار دارند توانسته‌اند موفقیت‌های زیادی به دست بیاورند.

وی افزود: مدت‌ها قبل هم اعلام کردم که یک مبارزه کاملاً نابرابر در کل لیگ داریم، شما نگاه کنید و ببینید که ذوب آهن شکل استخوان‌بندی تیمش سال‌ها تداوم داشته و به این تیم بازیکنان خوب دیگری هم اضافه شده‌اند تا تیم سرحالی را داشته باشند، ولی تیم ما بعد از ۲۵ سال به لیگ برتر راه پیدا کرده و تنها ۸ بازیکن لیگ برتری اجازه داریم جذب کنیم.
کاپیتان اسبق تیم ملی گفت: در تیم ما ستاره‌های لیگ یکی بیشتر از لیگ برتری است به همین دلیل در حق تیم‌های تازه لیگ برتری شده اجحاف می‌شود و من با مسئولان سازمان لیگ درباره این موضوع صحبت کردم که امیدوارم این شرایط تغییر کند.

سرمربی افزود: با تمام این تفاسیر قطعا فردا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک نتیجه خوب کسب کنیم.

نکونام در پایان صحب خود به روابط صمیمی خود با امید نمازی اشاره کرد و گفت: ذوب آهن مربی خوبی در اختیار دارد که از دوستان صمیمی من هم است و امیدوارم یک بازی خوب، تماشاگرپسند و همراه با نتیجه برای ما رقم بخورد.

تیم‌های نساجی قائم‌شهر و ذوب‌آهن در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال، فردا (پنجشنبه) ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به مصاف هم می‌روند.
انتهای پیام/آ

تیم نساجی برای پیروزی می‌جنگیم

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتیال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار