اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری عصر امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرکرد افتتاح شد.

افتتاح اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری توسط وزیر بهداشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، دقایقی پیش اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در فرودگاه شهید استکی شهرکرد افتتاح شد.

فرامرز شاهین در حاشیه این مراسم گفت: سی و پنجمین پایگاه اورژانس هوایی کشور با همکاری و توافق انجام شده با ارتش هوا‌نیروز جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه شهید استکی شهرکرد افتتاح شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این بالگرد از ارتش هوانیروز اصفهان خرید خدمتی شده است، افزود: این بالگرد خصوصاً در فصول سرد سال و هنگام بارش باران و برف می‌تواند به مصدومان مناطق صعب‌العبور استان خدمات‌رسانی کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۰ و از ابتدای سال‌جاری هشت امداد هوایی در چهارمحال و بختیاری انجام شده است، اضافه کرد: تا قبل از افتتاح این پایگاه، امداد هوایی به مصدومان در استان توسط بالگرد اورژانس اصفهان و یاسوج انجام می‌شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پایگاه اورژانس هوایی شهرکرد پس از بازسازی پایگاه رحمتیه به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منتقل می‌شود.

گفتنی است؛ تا اواخر سال جاری هفت پایگاه هوایی دیگر در سایر نقاط کشور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ز

وزیر بهداشت در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.