پیروزی شیراز در مسابقات والیبال دانشجویان دختر کشور

ششمین روز از مسابقات والیبال دختران دانشجوی کشور با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

منیژه صادقی سرپرست مسابقات والیبال دختران دانشجوی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به اینکه مسابقات والیبال چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد، گفت: تیم فردوسی مشهد دو بر صفر صنعتی شاهرود را شکست داد و تهران با همین نتیجه در مقابل اصفهان به پیروزی رسید.

وی افزود: تیم‌های شیراز و شهید بهشتی نیز با نتیجه دو بر یک به ترتیب از سد یاسوج و صنعتی امیر کبیر گذشتند.

منیژه صادقی گفت: مسابقات والیبال دختران، با حضو ۱۷ تیم در ۴ گروه به مدت ۸ روز برگزار می‌شود.

رئیس انجمن والیبال دانشجویان دختر کشور افزود: این مسابقات در ۲ دور مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود که در دور مقدماتی تیم‌ها به صورت دوره‌ای با یکدیگر رو به رو می‌شوند و بر اساس امتیاز‌های کسب شده، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی راه می‌یابند.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی تیم‌ها بر اساس جدول آسیایی با یکدیگر رو به رو می‌شوند و در نهایت مقام‌های اول تا هشتم مسابقات مشخص می‌شود.

تیم‌های دانشگاه‌های صنعتی شاهرود، صنعتی امیرکبیر، بین المللی قزوین، شهید چمران اهواز، تهران، مازندران، یاسوج، شهید مدنی آذربایجان، شیراز، اصفهان، ارومیه، فردوسی مشهد، تبریز، شهید باهنر کرمان، شهید بهشتی، غیر انتفاعی شمال آمل و جامع علمی کاربردی در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/ن

مسابقات والیبال دختران دانشجوی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار