نتایج ۴ ماده شنا دختران دانشجو کشور در دانشگاه شیراز مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صفورا صباغیان راد سرپرست مسابقات شنا دانشجویان دختر کشور گفت: در شنا صد متر آزاد، سولماز خوش کلام از شیراز به مقام نخست دست یافت، مائده طهماسبی از شهید بهشتی دوم شد و هدیه کاظمی از تهران در جایگاه سوم ایستاد.

وی افزود: در شنای ۵۰ متر قورباغه مهدیه شبانی از شهید بهشتی تهران مدال طلا را کسب کرد، شادی اردکانیان از فردوسی مشهد مدال نقره را بر گردن آویخت و یگانه ربانی از علامه طباطبایی مدال برنز را به دست آورد.

رئیس انجمن شنای دختران دانشجو کشور ادامه داد: در ماده ۴ در ۵۰ متر مختلط انفرادی هم ریحانه غلامی زهان از فنی حرفه‌ای خراسان رضوی، تارا صوفی املشی از شهرکرد و مهدیه شبانی از شهید بهشتی به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

سرپرست این مسابقات اضافه کرد: در ۴ در ۵۰ متر تیمی تهران مقام نخست را به دست آورد، شهید بهشتی دوم شد و شیراز در جایگاه سوم ایستاد.

مسابقات شنا المپیاد دختران دانشجو کشور با حضور ۱۸۷ نفر از ۴۲ تیم به مدت ۳ روز در ۱۳ ماده در حال برگزاری است.

صفورا صباغیان راد افزود: این مسابقات در ۲ بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود که در بخش انفرادی شرکت کنندگان فردا و پس فردا در ۲۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر قورباغه، ۲۰۰ متر قورباغه، ۱۰۰ متر کرال پشت، ۵۰ متر آزاد، ۵۰ متر کرال پشت و ۵۰ متر پروانه با هم رقابت می‌کنند.

سرپرست این مسابقات گفت: در بخش تیمی نیز تیم‌ها در ۴ در ۵۰ متر مختلط و ۴ در صد متر آزاد باهم مسابقه می‌دهند.

وی گفت: برای آشنایی شرکت کنندگان با ماده نجات غریق، مسابقات نجات غریق نیز در روز سوم برگزار می‌شود.

صباغیان راد افزود: به نفرات اول تا سوم مسابقات نجات غریق نیز مدال داده می‌شود.

انتهای پیام/ن

مسابقات شنا دانشجویان دختر کشور در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.