استاندار آذربایجان شرقی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در تبریز فرصتی مناسب برای معرفی رویداد تبریز۲۰۱۸ است و باعث رونق گردشگری می‌شود.

برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی فرصتی برای معرفی تبریز۲۰۱۸به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه المپیاد دانش آموزان سراسر کشور در تبریز گفت: برگزاری این رویداد‌ها فرصت خوبی برای معرفی تبریز و آذربایجان شرقی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های جهان اسلام انتخاب شده است، ادامه داد: باید از این فرصت‌ها برای شناساندن تبریز به تمام مردم کشورمان استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه آذربایجان شرقی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی دارد، گفت: باید از این فرصت‌ها در جهت توسعه استان استفاده کرد.

وی با تاکید بر ضرورت گسترش ورزش در مدارس و بین دانش آموزان گفت: ورزش، درس زندگی و مینیاتور تاریخ بشری است. باید دانش آموزان با ورزش کردن باعث سلامت خودشان شوند.

خدابخش با اشاره به اینکه تعامل و تلاش همه عوامل اجرایی این مسابقات برای برگزاری هرچه بهتر ضروری است، گفت: نشاط بالایی که از این مسابقات برای دانش‌آموزان حاصل می‌شود، به بسیاری از فعالیت‌های آموزشی و پرورشی می‌ارزد. امیدوارم دانش آموزان عزیز که آینده سازان این کشور هستند، در مدت برگزاری مسابقات در کنار ورزش درس همکاری و غیرت را تمرین کنند. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری المپیاد دانش آموزان سراسر کشور در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.