عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان، گفت: شهردار تهران به دلیل اینکه هم رده وزرا حساب می‌شود مشمول این قانون نمی‌شود و افشانی در شهرداری می ماند.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ناهید خداکرمی در با بیان اینکه معاونان و مدیران بازنشسته باید از شهرداری تهران بروند، گفت: بر اساس قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان، مدیران و معاونان باید بروند اما شهردار تهران چون هم رده با وزراست می‌ماند و به کار خود ادامه می‌دهد.

افشانی در بهشت می‌ماند/ معاونان و مدیران بازنشسته باید از شهرداری تهران بروند

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران سازمان دولتی نیست اما از منابع عمومی استفاده می‌کند، گفت: به همین دلیل این قانون شامل حال مدیران شهرداری هم می‌شود.به گفته خداکرمی، مدیران، معاونین و شهرداران بازنشسته مشمول بخشنامه جدید می‌شوند.

افشانی در بهشت می‌ماند/ معاونان و مدیران بازنشسته باید از شهرداری تهران بروند


بیشتر بخوانید:تغییرات در شهرداری تهران با جابجایی 3 معاون کلید خورد/ تخلفات ایران مال در دست بررسی است 


عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید از جوان ها در پست های شهرداری استفاده کنیم و همچنین برنامه‌هایی در این زمینه وجود دارد.

منع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۸:۲۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
یعنی اینهمه بزن و بکوب فقط برای کارمند و کارگران مثل معلم و بانکیها و اب و برقی ها و ...که حقوق بگیر ماهی 1.800.000 هستن بود ، جالب است قوانین را در مملکت من کسانی وضع و حمایت میکنند که نهایتا خود سود ببرن ، قانون یعنی همه در برابرش یکسان ایا این قانون برای همه یکسان است ف
آخرین اخبار