معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: در طرح توسعه امامزاده حسین (ع) قزوین، تا کنون ۱۴۵ پلاک مسکونی با ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه تملک شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) قزوین افزود: در این طرح ۸۵ پلاک مسکونی دیگر باید تملک شود که برای آن به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرخزاد افزود: برای سرعت بخشیدن به طرح توسعه این مکان مقدس، تملک ۱۳۰ واحد تجاری در شرق و غرب سلامگاه از دستور کار ستاد خارج شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین هم در این نشست گفت: برای توسعه طرح امامزاده حسین (ع) قزوین یک هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که ۶۰۰ میلیارد ریال آن برای انجام تملک‌ها و ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر برای حوزه عملیات اجرایی این پروژه تخصیص داده شده است.

مسعود حق لطفی، سهم اداره کل راه و شهرسازی برای تامین اعتبار در حوزه تملک را، ۳۰۰ میلیارد ریال بیان کرد و گفت:: تا کنون از این میزان ۱۵۸ میلیارد ریال محقق شده است.

آستان مقدس حسین ابن علی ابن موسی الرضا (ع) مهم‌ترین زیارتگاه و مکان مذهبی استان قزوین به شمار می‌رود.

این مکان مقدس در جنوب شهر قزوین واقع شده است که علاوه بر ارزش تاریخی و مذهبی، به لحاظ بعد گردشگری حائز اهمیت و در طول سال نیز پذیرای گردشگران و زائران زیادی از نقاط مختلف کشور است.

انتهای پیام/

جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.