برای توسعه دانش فنی در بخش صنعت ، 11 فقره گواهی و پروانه تحقیق و توسعه برای واحدهای صنعتی استان سمنان صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی میرکو رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از تعداد 11 فقره گواهی و پروانه تحقیق و توسعه برای واحدهای صنعتی استان سمنان سه فقره پروانه و بقیه گواهی تحقیق و توسعه است.

 وی افزود: گواهی تحقیق و توسعه R&D برای نوآوری ، ابتکار و دانش فنی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان و پس از دو سال و گذراندن دوره های آموزشی صادر می شود.

به گفته وی، پروانه های تحقیق و توسعه پس از بررسی شاخص های تحقیقاتی و توسعه نظیر کاهش ضایعات ، کاهش قیمت تمام شده ، افزایش صادرات و بهره وری و تائید در وزارت صنعت ، معدن و تجارت صادر و به واحدها ابلاغ می شود.

رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه پرونده پنج واحد صنعتی دیگر هم برای صدور پروانه تحقیق و توسعه در دست بررسی است گفت: در سه ماهه نخست امسال ، هفت جواز فنی و مهندسی در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان صادر شده است .

میرکو تصریح کرد: دارندگان جواز فنی و مهندسی می توانند با گسترش فعالیت های خود در زمینه های فنی و مهندسی و نوآوری های علمی ، پروانه فنی و مهندسی اخذ کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.