نماینده دائم کویت در سازمان ملل در نشست فوق العاده شورای امنیت گفت جنایت‌های اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و نوار غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت به شمار می‌رود.

­­به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: منصور العتیبی، نماینده دائم کویت در سازمان ملل در نشست فوق العاده شورای امنیت برای بررسی اوضاع خاورمیانه به ویژه نوار غزه و بلندی‌های اشغالی جولان گفت: جنایت‌های اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و نوار غزه به موجب قوانین بین المللی و حقوق بشری، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت به شمار می‌رود. اسرائیل ساده‌ترین و بدیهی‌ترین حقوق ملت فلسطین را نقض می‌کند و با تصویب قانون قومیتی خود، نژادپرستی اسرائیلی را تثبیت و تقویت می‌کند.  

العتیبی افزود: نقض قوانین و در پیش گرفتن سیاست‌های توسعه طلبانه از سوی اسرائیل باید با برخورد قاطع جامعه بین المللی مواجه شود. توسعه شهرک‌های اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی باعث از هم گسیختگی تمامیت ارضی و تجزیه فلسطین می‌شود. کویت تصمیم گرفته است دو میلیون دلار برای توسعه و بازسازی زیر ساخت‌های مناطق جنوبی نوار غزه اختصاص دهد.

انتهای پیام/

اظهارات نماینده کویت در نشست فوق العاده شورای امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
آفرین بر نماینده کویت! ایکاش امارات و عربستان هم به این درجه از خودباوری و منطق می رسیدند.
آخرین اخبار