مدیران استقلال در صدد هستند با پرداخت مبلغ پیشنهادی ذوب آهن، برای جذب مرتضی تبريزى اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اينكه مديران باشگاه استقلال از سال هاى گذشته خواهان جذب مرتضى تبريزى بودند، طى روزهاى گذشته نامه اى را در خصوص جذب اين بازيكن به باشگاه ذوب آهن ارسال كردند و پاسخ اين نامه هم امروز توسط مسئولان ذوب آهن به مديران آبى پوش ارائه داده شد.

با اين وجود استقلالى ها هم مذاكراتى را با تبريزى داشته اند كه به نظر توافقاتى در حال انجام است و به احتمال بسيار زياد در صورت توافق بر سر مسائل مالى اين بازيكن در فصل آتى مى تواند جزو شاگردان شفر شود .در اين ميان شفر نيز بايد نظر نهايى خود را اعلام كند تا اين بازيكن پس از پشت سر گذاشتن تست هاى پزشكى قرارداد خود را با آبى ها منعقد كند.

سعيد آذرى نيز درباره حضور تبريزى در استقلال گفت :به احترام باشگاه استقلال كه نامه اى را در خصوص جذب تبريزى براى ما ارسال كردند موظف بوديم كه با رايزنى اعضاى هيئت مديره و تبريزى شرايط را بررسى كنيم و با توجه به شرايط اقتصادى پيشنهادى را به باشگاه استقلال بدهيم.

او ادامه داد :ما عددى را در گذشته اعلام نكرده بوديم اما رضايت نامه تبريزى را امروز رسما اعلام كرديم و اگر استقلال به وجود اين بازيكن نياز داشته باشد با وضعيت اقتصادى باشگاه طى سه روز پول را واريز خواهند كرد تا تبريزى به استقلال برود و اگر اين اتفاق نيفتد بايد با وى پيشنهادات خارجى را بررسى كنيم.


بیشتر بخوانید:

تبریزى و پیشنهاد میلیاردى ذوبى‌ها به استقلال

سنگ بزرگ ذوب آهن برای استقلالی ها


آذرى بيان كرد :با توجه به حضور استقلال در رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا و شرايط اقتصادى باشگاه ذوب آهن در نظر داشتيم به استقلال كمك كنيم و حضور تبريزى بستگى به نظر و تصميم مسئولان باشگاه استقلال بستگى دارد.

باشگاه ذوب آهن در نامه خود از استقلالى ها رقم يك ميليارد و هشتصد ميليون تومان خواستار شده كه هم اكنون مديران استقلال با پرداخت اين رقم در صدد هستند تا سر يك رقم مشخص با خود تبريزى هم توافق كنند .بدون شك خريد تبريزى براى استقلالى ها مى تواند حدود ٣ تا ٤ ميليارد تومان هزينه در بر داشته باشد.

انتهای پیام/

اظهارات آذرى درباره حضور تبريزى در استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
1 میلیارد و هشتصد میلیون اسمش کمک برای اسیاس قیمت رضایتش اینقدر هست قراردادش چنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
آخرین اخبار