عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: درباره معافیت ۷ بازیکن ملی پوش فوتبال، تابع مقررات و قوانین جمهوری اسلامی ایران هستیم و اگر تصمیم بگیرند که سرباز به ورزش داده نشود، می‌پذیریم.

عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مراسم برترین های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در فصل گذشته ورزش کشور اظهار کرد: سازمان لیگ، هرساله پس از پایان مسابقات، برنامه ریزی می کند تا  ترین ها را انتخاب کند و  امسال هم فوتسال و فوتبال ساحلی هم به مراسم برترین ها اضافه شدند و با توجه به نظر سنجی که انجام شد، برترین ها، بهترین ها و ... انتخاب شدند. مراسم ارزنده ای بود و به خوبی برگزار شد.

بحث مالی، اساسی ترین مشکل تیم های لیگ برتری است

او درباره وضعیت ۴ نماینده استان خوزستان در لیگ برتر فوتبال افزود: استعداد بازیکن در فوتبال خوزستان را دارا هستیم و از لحاظ انسانی مشکلی برای حضور زیاد تیم های خوزستانی در لیگ برتر نداریم اما مشکل اصلی، بحث مالی و بودجه است.  نداشتن حامی مالی و پول برای درآمد زایی و هزینه کردن از اساسی ترین مشکلات تیم های لیگ برتری است و همین موضوع سبب می شود تا برخی ها بگویند، خوزستان توان حضور ۴ تیم در لیگ برتر را ندارد اما اگر پول و بودجه داشته باشیم، مطمن باشید نیروی انسانی و فوتبالیست های خوبی داریم و می توانیم در لیگ نتایج خوبی بگیریم. اگر مطالبات باشگاه ها از تبلیغات محیطی و ... پرداخت شود، باشگاه ها هیچ نیازی به کمک دولت و دستگاه های دولتی ندارند و به راحتی کارشان را انجام می دهند.

طالقانی در خصوص عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با کی روش ادامه داد: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از سوی هیئت رئیسه طرف مذاکره با کی روش است و او می تواند در خصوص جزئیات صحبت کند.

در مراسم تجلیل از فغانی، سالن خالی نبود

 عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد افزایش حقوق داوران لیگ برتر اظهار کرد: در چند ماه گذشته تصمیماتی مبنی بر افزایش حقوق داوران گرفته شده و این موضوع را می توانید از فریدون اصفهانیان پیگیری کنید. درباره اظهار نظر علیرضا فغانی مربوط به خالی بودن سالن هم باید بگویم، من در سالن همایش ها بودم و تنها در پایان مراسم، تماشاگرهایی که آمده بودند به دلیل طولانی شدن مراسم خسته شدند و سالن را ترک کردند.  سالن خالی نبود و مراسم به نحو احسن برگزار شد.

تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران درباره معافیت ۷ بازیکن ملی پوش فوتبال هستیم

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان درباره معافیت ۷ بازیکن ملی پوش فوتبال از خدمت مقدس سربازی خاطرنشان کرد: ما تابع مقررات و قوانین جمهوری اسلامی ایران هستیم و اگر تصمیم بگیرند که سرباز به ورزش داده نشود، ما تابع آن هستیم و باید انجام دهیم اما بهتر است تا از داشته هایمان در زمینه ورزش استفاده کنیم و بتوانیم از استعدادها بهره وری و  در مسابقات جهانی و آسیایی از آنها استفاده کنیم. امیدوارم مسئولان به این مسئله دیدگاه مثبت داشته باشند و کمک کنند.

بیشتر بخوانیدطالقانی: مسجد سلیمانی‌ها مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد/تاج درباره قرارداد کی روش اختیار تام دارد

انتهای پیام/

اظهارات طالقانی درباره وضعیت قرارداد کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار