فرشاد احمدزاده بازیکن خوش‌تکنیک و ریزنقش اسبق پرسپولیس با بازی درخشانش در لیگ برتر لهستان توجه علاقمندان به فوتبال را به خود جلب کرده است.

کنترل توپ نیماری فرشاد احمدزاده در لیگ لهستان+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرشاد احمدزاده لژیونر ارزشمند این روزهای فوتبال کشورمان با درخشش در تیم فوتبال اشلانسک وروتسواو لهستان تحسین مربیان و هواداران فوتبال این کشور را برانگیخته است.

فرشاد احمدزاده قبل از پیوستن به لیگ برتر لهستان با دو قهرمانی پیاپی با تیم پرسپولیس فصلی به یاد ماندنی و درخشان را در این تیم سپری کرد. بازی حرفه‌ای و درخشان این بازیکن در لیگ باشگاه‌های آسیا با پراهن سرخ‌پوشان سبب شد تا پیشنهادهای زیادی را از تیم‌‌های خارجی دریافت کند. احمد‌زاده پس از بررسی‌ پیشنهادات تصمیم به همکاری با تیم لهستانی وروتسواو گرفت.

تیم لیگ برتری وروتسواو با بازی درخشان فرشاد احمد زاده روند صعودی را دنبال می‌کند. در این میان آنچه مورد توجه هوداران لهستانی و هم‌وطنانمان قرار گرفته است بازی تکنیکی این بازیکن خوش‌تکنیک است. اخیرا در یکی از بازی‌های لیگ برتر لهستان فرشاد با کنترل زیبای توپ توجهات بسیاری را به خود معطوف کرد. ویدئو کنترل توپ زیبای فرشاد احمدزاده که بیشتر از نیمار سر می‌زند بارها در فضای مجازی مشاهده شده است.

در ادامه فیلم کنترل توپ نیماری، فرشاد احمدزاده را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: مروری کوتاه بر اولین بازی احمدزاده در لیگ لهستان +فیلم


انتهای پیام/

فرشاد احمدزاده با کنترل توپ نیماری تحسین هواداران را برانگیخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
لایک