رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: تا امروز ۶ تیم به طور رسمی برای حضور در دور جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال کشور اعلام آمادگی کرده اند.

ورژ آبکاریان رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعداد تیم های حاضر در دور جدید رقابت های لیگ بسکتبال کشورمان گفت: 6 تیم به طور رسمی حضور خود در دور جدید مسابقات بسکتبال را به ثبت رسانده اند که پیش بینی می شود 5 تیم دیگر نیز به این تعداد افزوده شود و این احتمال وجود دارد که تعداد تیم ها به 12 تیم برسد، فدراسیون نیز هیچ ممانعتی برای حضور حامیان مالی و تیم‌های خوب در لیگ برتر ندارد. تیم‌های نفت امیدیه و دانشگاه‌آزاد نیز اعلام آمادگی کرده‌اند اما کارهای درون سازمانی‌شان زمان‌بر است و باید پروسه اداری آنها طی شود. نیروی زمینی هم از تهران به شیراز رفته و باید کارهای نهایی انتقالشان انجام شود و پس از آن برای حضور در لیگ مشکلی نخواهند داشت.

او در ادامه گفت: اگر تیم دیگری به این 6 تیم اضافه نشود بازهم مسابقات فصل جدید را اواخر مهر و یا  اوایل آبان برگزار خواهد شد، دور قبل نیز لیگ با 9 تیم آغاز شد و با همین تعداد نیز مسابقات برگزار شدند.

آبکاریان در مورد دادن سالن افراسیابی مجوعه ورزشی شیرودی به بسکتبال کشورمان گفت: کار های مقدماتی برای تحویل سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی به فدراسیون بسکتبال ایران انجام شده است و این سالن به بسکتبالی ها داده خواهد شد که حرکت خوبی است چرا که یک سالن در وسط شهر می تواند از جنبه های مختلف برای بسکتبال کشورمان مفید باشد و برخی مسابقات لیگ را نیز می توان در آنجا برگزار کرد.


بیشتربخوانید:

پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل کره جنوبی
حدادی در جمع برترین‌های انتخابی جام جهانی


رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در انتها درباره بازیکنان جوان بسکتبال کشورمان اظهار داشت: بازیکنان جوان مستعد و توانمندی در حال حاضر در بسکتبال کشور حضور دارند که می توانند جایگزین خوبی برای بازیکنانی همچون اوشین ساهاکیان باشند که از تیم ملی بسکتبال خداحافظی کرده اند.هیچ نگرانی بابت کناره گیری بازیکنان اسبق و بازنشستگی آن ها وجود ندارد و سعی شده است بازیکنان خوبی آموزش داده شود.

انتهی پیام/

اظهارا ت ورژ آبکاریان درباره وضعیت لیگ بسکتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار