رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکن پرسپولیس و تیم ملی را هیچ وقت نباید با پول محک زد، زیرا باشگاه و بازیکنان تهعداتی نسبت به یکدیگر دارند.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حضورش در مراسم معرفی روسای ورزشی سازمان تربیت بدنی ارتش بیان کرد: این افراد سربازان واقعی کشورمان هستند و امیدوارم کماکان تعاملی که بین ورزش و ملت ایران وجود دارد، تداوم  داشته باشد تا در آینده شاهد پیروزی های بیشتری در تمام زمینه ها باشیم.

او درباره اینکه چه تعاملی باید بین ورزش نظامیان وجود داشته باشد تا بتوانیم در مسابقاتی که شرکت می کنیم، به نتایج خوبی دست یابیم،گفت: ورزش امروز دیگر معقوله تفریح نیست چرا که ورزش عامل بسیار مهمی است در سطوح مختلف جامعه تاثیر گذار و چنانچه ورزش در جایگاه خودش قرار بگیرد بدون شک در پویایی فرهنگ در تمام زمینه ها نقش موثری ایفا خواهد کرد. جوانان ما می توانند در ورزش قهرمانی شرکت کنند  و به اهدافی که مد نظر دارند دست یابند. در گذشته از وجود ورزشکاران و قهرمانان در اقشار مختلف جامعه ارتش و نیروهای مسلح استفاده می کردند و امیدوارم این مسئله در آینده نیز ادامه داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد گرشاسبی در این تیم گفت: تمام مدیرانی که در باشگاه ها حضور دارند دارای تحصیلات عالی و تفکرات نوینی هستند هر چند زمان کافی در اختیارشان قرار داده نمی شود تا شایستگی ها و برنامه هایشان را به مرحله اجرا بگذارند. چنانچه ورزش کشورمان به دنبال پیشرفت است باید در بخش خصوصی سرمایه گذاری کند. وقتی یک باشگاهی در بخش خصوصی مدیریتش متمرکز باشد بدون شک می تواند تمام اهدافی را که می خواهد عملیاتی کند. ورزش امروز دیگر معقوله تفریح نیست، چرا که ورزش یک عامل مهم اقتصادی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی است. به نظرم گرشاسبی یکی از مدیران موفق ورزش است و انشاالله شرایط طوری پیش بیاید تا مدیریت گرشاسبی در پرسپولیس برای دراز مدت ادامه داشته باشد، زیرا این تیم از تاریح غنی برخوردار است.

او درباره رفتن وحید امیری از پرسپولیس بیان کرد: به نظرم باشگاه های بزرگی مانند پرسپولیس و استقلال که در مجامع بین المللی مطرح می شوند قطعأ بازیکنان شان هم مد نظر تیم های خارجی قرار خواهند گرفت. بی شک یکی از مهم ترین مسئله هر باشگاهی ترانسفر کردن بازیکنان شان به دیگر تیم هاست و از این راه است که سود مالی خوبی نصیب باشگاه های ما می شود. همچنین باید زیر ساخت های باشگاه را قوی و به رده های سنی هم توجه ویژه ای داشته باشیم تا بتوانیم استعدادها را شناسایی و به تیم بزرگسالان تزریق کنیم. در مجموع باید بگویم مایه افتخار و مباهات است که بازیکنان ما نه تنها به تیم های خوب اروپایی می روند بلکه حتی می توانند فرهنگ غنی کشورمان را هم به رخ آن کشورها بکشانند. پیش از امیری، مهدوی کیا و دایی پیش از امیری به اروپا ترانسفر شده اند و امیری هم از این قاعده مستثنی نیست. انشاالله بتواند در تیم جدیدش موفق شود.

کاشانی در پایان درباره پاداش های بازیکنان باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم در سه یا چهار سال گذشته باشگاه پرسپولیس به اندازه الان از لحاظ مدیریتی خوب اداره نشده است. بازیکن پرسپولیس و تیم ملی را هیچ وقت نباید با پول محک زد، زیرا باشگاه و بازیکنان یک تهعداتی نسبت به یکدیگر دارند. اشخاص را نباید با پول سنجید بلکه باید آنها را باید با کردار ، اخلاق و کردارشان سنجید. بیش از 30 میلیارد تومان باشگاه در سال های گذشته خواسته یا نخواسته تعهداتی را که نسبت به بازیکنان داشته پرداخت کرده است.از نظر من دو چیز مهم است یک داشتن هواداران بی شمار و دو پیشکسوتان. پیشکسوتانی که دارای وجاهت اجتماعی و علمی هستند و بایستی از آنها در مواقع حساس استفاده شود. برخی هواداران شاید دیده نشوند اما بسیار تاثیر گذار در فرهنگ و مسائل مادی باشگاه هستند. امیدوارم در آینده شاهد شکوفایی بیشتر باشگاه ها در تمام زمینه ها باشیم.


بیشتر بخوانید:

مسئولان باشگاه پرسپولیس وکیل حقوقی استخدام می‌کنند

کاشانی: امیری نماینده ایران در ترکیه است


انتهای پیام/

اظهارات کاشانی درباره شرایط بازیکنان پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار