الیاس حضرتی در صفحه توییترش مطلبی درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان به اشتراک گذاشت.

با اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان جوانان خود را آماده کنندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان در صفحه توییتر خود نوشت: جوانان خود را آماده کنند.

گفتنی است؛ نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را با اصلاحاتی به تصویب رسانده و دایره بکارگیری بی‌ضابطه بازنشستگان در دستگاههای اجرایی را محدود کردند. این طرح که با ۱۹۴ رای موافق از ۲۴۰ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید، تنها اجازه بکارگیری بازنشستگان بندهای الف، ب و ج ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل روسای سه قوه،‌ معاون اول رییس جمهور،‌ نواب رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، وزرا، نمایندگان و معاونان رییس جمهور هستند را می‌دهد و مشمولان بندهای د و ه را که شامل استانداران و معاونان استانداران همطراز سفرا و معاونان وزرا هستند را از قانون حذف کردند.

الیاس حضرتی در صفحه توییتر خود نوشت:

"تجربه نشان داده هرگاه به جوانان اعتماد کردیم نتیجه گرفتیم. راه‌حل عبور از بحران اعتماد دوباره به جوانان است. مجلس رای قاطع‌ای به قانون منع بکارگیری بازنشستگان خواهد داد تا مدیران خسته و بی‌انگیزه به  نوه بازی مشغول شوند. جوانان خود را آماده کنند."

 

با اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان جوانان خود را آماده کنند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار