معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: وظیفه علما بسیار سنگین است و آگاهی بخشی این قشر می تواند چراغ راهنمای جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در گردهمایی طلاب شیعه و اهل سنت شهرستان رامیان گفت: اولین گردهمایی بین شیعه و سنی استان گلستان در دولت دوازهم را، شهرستان رامیان برگزار کرده که نشانه همدلی پیروان مذاهب در این منطقه است.

وی افزود: همه مذاهب در زیر بیرق اسلام و در راستای توحید و یگانگی خداوند با همزیستی مسالمت آمیز زندگی می‌کنند، اما نباید از دشمنان اسلام غافل شد که از زمان پیامبر (ص) تا به حال که در صدد ضربه زدن به دین، اتحاد و وحدت بین مسلمانان هستند.

وی گفت: دشمنان اسلام با سردمداری آمریکا و با دسیسه چینی رژیم اشغالگر قدس تلاش می‌کنند تا بذر نفاق و بد دلی را در میان امت اسلام برویانند که این موضوع با راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب و با صبوری مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران، همیشه با شکست روبرو شده است.

طهماسبی اضافه کرد: در برهه زمانی خیلی حساسی به سر می‌بریم و از همین رو می‌بایست وظیفه خود را به درستی ایفا کنیم و در این بین ائمه جمعه و جماعات باید تلاش کنند با یک سیاستگذاری مناسب و گفتمان صحیح با مردم، گام‌های موثری در راستای وحدت و همبستگی بیشتر بردارند.

وی گفت: استکبار جهانی در هر دوره برای ناکام کردن انقلاب اسلامی به نقشه‌ای جدید متوسل شده است.

طهماسبی گفت: تحمیل جنگ در ابتدای پیروزی انقلاب، تامین گروهک‌های تروریستی برای از بین بردن نخبه‌های کشور و انواع فشار‌ها از قبیل: تحریم‌ها برای ایجاد نارضایتی در داخل از جمله دسیسه‌های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در هر برهه زمانی، ایران اسلامی نشان داد، کشوری که بر پایه ولایت فقیه و خدامحوری بنا شده باشد، مقاوم و استوار خواهد ماند.
طهماسبی ادامه داد: هدایت و راهبری جامعه به عهده علما، دین مداران و حوزویان شیعه و سنی است و همه جامعه و مذاهب، از وجود امنیت و آرامش بهره می‌برند.

وی با اشاره به وضعیت کم آبی در کشور و استان گلستان گفت: سرانه استفاده از آب هر ایرانی سه برابر مصرف جهانی است و این موضوع باید با تبلیغ درست علمای شیعه وسنی در بین مردم و فرهنگ سازی برای صرفه جویی و استفاده درست و مناسب از منابع، تصحیح شود، زیرا اسراف از نظر اسلام جایز نیست.

انتهای پیام/م

 

گردهمایی طلاب شیعه و اهل سنت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.