شرایط و برنامه های پیشنهادی در صنعت گردشگری شهرستان سمنان در اولین جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان در سال 97 بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قدرت الله ابک معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری سمنان در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان  گفت: کارگروه تخصصی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان جزو شورای برنامه ریزی استان بوده و نقش این کارگروه در بخش گردشگری بسیار مهم است. کارگروه گردشگری جایگاهی خاص دارد و باید وظایف و برنامه های آن در این کارگروه تدوین شود .

وی نقش مهم بخش خصوصی در صنعت گردشگری را یاداور شد و افزود: بخش خصوصی باید در این کارگروه هدایت و راهکار میراث فرهنگی و گردشگری را برعهده گیرد.

ابک در اولین جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: در این کار گروه باید نقش روستاها مطرح شود زیرا روستا ها نقش بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دراستان دارند و صنعت گردشگری باید پروژه محور شود تا این صنعت به طور جد و مستمر در استان شکل گیرد.

ابک هم چنین از مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خواست تا در جلسه آینده این کارگروه، برنامه 6 ماهه میراث فرهنگی در صنعت گردشگری را ارائه کند .

انتهای پیام / گ

نقش مهم بخش خصوصی در صنعت گردشگری در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار