مربی تیم ملی کاراته گفت: مسابقات قهرمانی اردن محک خیلی خوبی برای تیم ملی پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بود.

 روحانی: مسابقات قهرمانی اردن محک خوبی پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتا بودحسین روحانی مربی تیم ملی کاراته مردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: خوشبختانه تیم ملی کاراته بزرگسالان در رقابت‌های قهرمانی اردن از ۷ فرصتی که داشتیم ۶ مدال کسب کردیم. سطح رقابت‌های جهانی خیلی بالا بود و تمام تیم‌ها با آمادگی کامل حاضر شدند و کسب نتیجه در این مسابقات کار راحتی نبود.

او ادامه داد: مسابقات قهرمانی اردن محک خیلی خوبی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بود چرا که با المپیکی شدن کاراته تمام کشور‌ها روی این رشته رزمی سرمایه گذاری کردند و در دیگر درآسیا تنها مدال‌ها بین تیم‌های ایران و ژاپن تقسیم نمی‌شود و سطح کاراته در قاره کهن ارتقا یافته است.

مربی تیم ملی کاراته افزود: در رقابت‌های قهرمانی آسیا جدا از اینکه میزبانی برای تیم اردن کمک بزرگی بود، اما این تیم توانست با سرمربی مصری خود مدال طلا و نقره مسابقات را کسب کند.

او تصریح کرد: سطح کاراته در هر دو بخش مردان و بانوان در آسیا پیشرفت کرده است و مانند گذشته در مسابقات دیگر مدال‌ها فقط برای تیم ایران نیست و تمام کشور‌ها با هدف کسب نشان طلا وارد رقابت‌ها می‌شوند.

روحانی در ادامه عنوان کرد: قهرمانی آسیا تدارکاتی خوبی برای تیم ملی بود تا قبل از حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا بتوانند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند. گنج زاده، پورشیب، مهدی زاده و عسگری نفراتی هستند که در بازی‌های آسیایی حضور دارند و از نفرات با تجربه تیم هستند که در اردن و در بخش تیمی توانستند عملکرد فوق العاده داشته باشند.

او درباره حضورش در تیم ملی کاراته ازبکستان بیان کرد: توافقات نهایی با تیم ملی این کشور انجام شده و قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن کار‌ها صورت گرفت و با وجودی که مراحل اداری این موضوع در فدراسیون کاراته ازبکستان انجام شده بود با تغییر و تحولی که در فدراسیون این کشور رخ داد کمی کار‌ها طولانی‌تر شد.

روحانی تصریح کرد: کمیته ملی المپیک ازبکستان اعلام کرده که بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا تمام قرارداد‌های ورزشی این کشور انجام شود و به احتمال زیاد بعد بازی‌های آسیایی راهی این کشور خواهم شد.

مربی تیم ملی کاراته کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: دهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی با حضور ملی پوشان در حال برگزاری است و طبق برنامه ریزی که انجام دادیم ۴ ملی پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی با تمرینات مشخص در حال آماده شدن هستند و باتوجه به بحث فنی مطرح شده تیم پس از یازی‌ها برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان آلمان آماده خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تیم ملی کاراته ایران قهرمان آسیا شد


انتهای پیام/

اظهارات روحانی درباره تیم ملی کاراته مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار