نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت:مسئولان به جای دنبال کردن مسائل انتخاباتی جدید،به دنبال مسائل و مشکلات جامعه بروند تا مردم به آینده خوش‌بین باشند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با امام جمعه قاین گفت:انتظار می رود که مدیریت جامعه حساب‌شده تر باشد.

وی افزود:همچنین انتظار می رود مدیران بر اساس شایسته‌سالاری، نیروهای عالم، دانشمند، متعهد و به موقع منصوب کنند.

آیت‌الله سید علیرضا عبادی با اشاره به نبود مدیر آموزش و پرورش در قاین گفت:آموزش و پرورش برای آینده هر کشوری حرف اول و آخر را می زند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد:چگونه می‌شود که سه سال تحصیلی برای دانش‌آموزان بر اما و اگرها سپری شود؟

وی با بیان اینکه باید فریاد مردم را به مسئولان برسانیم،گفت:همچنین باید به مطالبات مردمی در اسرع وقت رسیدگی شود.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه این کشور در دوران دور تحت استعمار بوده  و انگلیس نیز در اینجا حکومت داشته است،گفت:این دشمن بیگانه دیگر کشورها را به جهات معنوی و مادی غارت می‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد:در روزهایی که بسیاری از کشورها « الف» آزادی را هم نداشتند، انقلاب اسلامی کشور را از بیگانه گرفت و به دست مردم داد.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد از مردم اسلام و عدالت را خواستار شدند،گفت:برای حفظ انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شد که باید آن‌ها را پاس بداریم.

آیت الله سید علیرضا عبادی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:هزینه‌های زیادی در راه انقلاب برای رسیدن به بهترین‌ها صرف شده است، بنابراین نگه‌داشتن دستاوردها بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی انقلاب اسلامی را امانتی الهی دانست و اظهار کرد:نباید فراموش شود که نسبت به حفظ این امانت الهی کوتاهی کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه باید در راستای خدمت رسانی به ملت و مدیریت صحیح جامعه تلاش شود،افزود:مسئولان به جای دنبال کردن مسائل انتخاباتی جدید رفتن، به دنبال مسائل جامعه بروند تا مردم به آینده خوش‌بین باشند.

انتهای پیام/غ

آموزش و پرورش برای آینده هر کشوری حرف اول و آخر را می زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار