طهرانچی در مراسم تکریم و معارفه مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان تهران، افتتاح رسمی مجتمع دانشگاهی سوهانک را اعلام کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی  به صورت رسمی،  مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در سوهانک را افتتاح کرد، این کار همزمان با معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد انجام شد.

طهرانچی گفت: در مراسم تکریم و معارفه مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان تهران، افتتاح رسمی مجتمع دانشگاهی سوهانک را اعلام می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران افزود: کشورمان در ورود موسسات علمی به عصر مدرن با  مشکلاتی مواجه شده است که بدفهمی‌ها و کج‌فهمی داخلی و خیانت‌ها و تحریم‌های خارجی از جمله آنهاست.

وی در ادامه بیان داشت: بدفهمی های موجود از برنامه‌ریزی غلط ما نشات گرفته است، اسلام تربیت فرزند را به سه دوره هفت‌ساله تقسیم‌ کرده است برای هر دوره اسلام برنامه‌هایی تدارک دیده است اما  ما برای هفت سال سوم برنامه‌های مناسبی نداشته‌ایم و آن را با کنکور و  آموزش هدر دادیم.

طهرانچی ادامه داد: یکی از دلایل طرح تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد هم همین موضوع بود با این روند جوانان را برای پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی آماده می‌کنیم.

وی در پایان با قدردانی از زحمات حجت الاسلام طیبی مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این واحد دانشگاهی گفت: برای حجت‌الاسلام رجالی تهرانی آرزوی موفقیت می‌کنم.

مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران صبح امروز  با حضور حجت‌الاسلام محمد محمدیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و جمعی از مسئولان و مدیران دانشگاهی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار