معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: روز گذشته ۳۸ هزار و ۳۲۸ تن انواع محموله توسط ناوگان باری این خطه به نقاط مختلف کشور حمل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شهرتی فر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به عادی بودن روند بارگیری و صدور بارنامه برای کامیون‌ها در استان گفت: روز گذشته ۳۸ هزار و ۳۲۸ تن انواع محموله توسط ناوگان باری توسط ناوگان باربری در قالب صدور ۲ هزار و ۹۳۹ فقره بارنامه جابجا شده است.

وی افزود: رانندگان خدوم و زحمتکش با همکاری شرکت‌های حمل و نقل نسبت به حمل و جابجایی کالا‌های اساسی، کشاورزی و تولیدات واحد‌های صنعتی اقدام می‌کنند.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام گرفته، بارگیری و صدور بارنامه در تمامی شهرستان‌های استان از روال عادی برخوردار است و هیچ مشکل و کمبودی در حمل و نقل عمومی وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: به رغم فضاسازی‌های برخی رسانه‌ها و نیز افراد در فضای مجازی مبنی بر فراخوان اعتصاب کامیونداران در استان، خوشبختانه چنین مساله‌ای صحت ندارد.

وی ادامه داد: تلاش بی شائبه فعالان حمل و نقل عمومی آذربایجان شرقی از جدیت آنان در پاسخ منفی به فراخوان‌های ضدانقلاب و دشمنان خارجی دارد.

آذربایجان شرقی به عنوان یکی از پنج استان برتر در صنعت حمل و نقل جاده‌ای کشور فعال بوده و براساس آمار کارت‌های هوشمند، ۱۲ هزار و ۲۹۵ دستگاه خودرو بارگیر ثابت مانند کامیون و ۱۱ هزار و ۳۵۹ خودرو بارگیر غیرثابت مانند تریلی در سطح استان وجود دارد. 

 

انتهای پیام/ش

صدور ۲ هزار و ۹۳۹ فقره بارنامه برای جابه جایی بار

برچسب ها: صنعت ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.