سامسونگ به صورت تصادفی ظاهر Galaxy Watch را لو داد

سامسونگ به صورت تصادفی عکس ساعت هوشمند جدید خود را در سایت خود بارگذاری کرد و ظاهر Galaxy Watch را لو داد.

سامسونگ به صورت تصادفی ظاهر Galaxy Watch را لو داد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی کره‌ای سامسونگ این روزها خود را برای معرفی رسمی ساعت هوشمند جدیدش در کنار پرچمدارش آماده می‌کند. مدارک فاش شده در FCC نشان می‌دهد که نام این محصول Galaxy Gear S4 نیست و قرار است Galaxy Watch نامیده شود. با اشتباهی هم که سایت سامسونگ چند ساعت قبل مرتکب شد، مدل این ساعت هوشمند جدید مشخص شد.

مسئولان سایت سامسونگ چند ساعت پیش به اشتباه در بخش گجت‌های پوشیدنی این سایت، عکسی از Galaxy Watch را بارگذاری کردند. این اشتباه توسط سایت خبری CNET مشاهده شد. Galaxy Watch در بخش مقایسه کنار Gear S2 قرار گرفته بود که در رنگ رزگلد و با شماره مدل SM-R810NZDAXAR دیده می‌شود.

اتصال این دستگاه با تنوع بلوتوث و یا بلوتوث بعلاوه LTE تولید خواهد شد و از وای-فای پشتیبانی خواهد کرد. شنیده می‌شود Galaxy Watch قرار است با پردازنده دو هسته‌ای Exynos 7 سامسونگ تولید شود اما هنوز این اطلاعات تأیید نشده‌اند. این ساعت هوشمند با دو نمونه صفحه نمایش 1.19 و 1.3 اینچی تولید خواهد شد. همچنین شایعه شده است که ساعت هوشمند جدید سامسونگ توانایی اندازه‌گیری فشار خون را دارد.

هنوز تاریخ معرفی این دستگاه مشخص نبود و گفته می‌شد قرار است Galaxy Watch در کنار Note 9 معرفی شود گه با این کار شرکت سامسونگ در سایت خود، می‌توان مطمئن بود که این ساعت در تاریخ 18 مرداد با پرچمدار جدید سامسونگ معرفی می‌شود.

سامسونگ به صورت تصادفی ظاهر Galaxy Watch را لو داد +عکس

انتهای پیام/

اشتباه سایت سامسونگ در مودر ساعت هوشمند جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.