تیم فوتسال متوسطه اول پسران شاهد شهرستان جیرفت برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور عازم تبریز شد.

هادی ابراهیمی، کارشناس تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: رقابت های سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور با شرکت 4 هزار نفر در مقطع دوره اول متوسطه در رشته های فوتسال، بسکتبال، هندبال و والیبال، در مقطع دوم متوسطه در رشته های بسکتبال و فوتسال و در مقطع ابتدایی در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال برگزار می شود و تعداد 250 نفر این رقابت ها را داوری و نظارت خواهند کرد.

وی افزود: بر این اساس، مسابقات فوتسال متوسطه اول پسران سراسر کشور با حضور 31 تیم تا 7 مرداد به میزبانی شهر تبریز برگزار می شود.

ابراهیمی تصریح کرد: از استان کرمان، تیم متوسطه اول شاهد جیرفت به سرپرستی حمدالله قاسمی و مربیگری سعید شهدادنژاد به عنوان قهرمان و نماینده مدارس استان راهی این مسابقات شده است.

وی از حمایت و زحمات کادر اداری آموزشگاه به ویژه نعمت الله جوزاک تقدیر و تشکر کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه رقابت های سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور روز سه شنبه، دوم مردادماه ساعت 18 با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر مقامات استانی و لشکری در سالن پورشریفی تبریز برگزار می شود که این مراسم به صورت زنده از شبکه های سه، ورزش و شبکه استانی سهند پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اعزام تیم فوتسال پسران شاهد جیرفت به مسابقات قهرمانی کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار