مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: 6 خط دیگر به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت افتخاری مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به ورود 50 دستگاه اتوبوس یورو 4 به ناوگان حمل‌ونقل گفت:با زحمات همکاران در این شرکت این دستگاه‌ها در خطوط اصلی و تندرو به کارگیری می‌شوند.

وی به تشریح اقدامات صورت گرفته در 6 ماه گذشته توسط شرکت اتوبوسرانی اصفهان پرداخت و گفت: خارج کردن 60 دستگاه اتوبوس فرسوده از چرخه‌ی حمل‌ونقل با کاهش سن ناوگان روبه رو هستیم و امیدواریم در ناوگان حمل و نقل جدید بیش از پیش این اتفاق میمون و مبارک را داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان به اضافه شدن 6 خط جدید به خطوط اتوبوسرانی اشاره کرد و افزود: با درخواست‌های مردمی در چند سال اخیر و در راستای لزوم افزایش ارتباط خطوط اتوبوسرانی با قطار شهری،بهره برداری از این خطوط انجام گرفت و5 خط از این خطوط،به ایستگاه قدس که ایستگاه پایانی خط 1 قطار شهری است،منتهی می‌شود.

افتخاری با اشاره به رسالت این شرکت که حفظ سلامت راهور است،عنوان کرد:برای اولین بار در کشور لباس آشکارسازی شده برای راهوران جهت افزایش حفظ سلامت و بهتر دیده شدن در تاریکی شب و در مکان‌های مختلف از جمله پایانه‌های مسافربری،به همت همکاران در مجموعه انجام شد.

وی افزود:در مورد کاهش هزینه و مصرف سوخت اتفاقات خوبی افتاده و در گزارش عملکردی که خدمت اعضای شورای اسلامی و شهردار ارائه خواهیم کرد ،به صورت مفصل معرفی می کنیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان برنامه‌های آتی در امسال،تصریح کرد:مهم‌ترین اتفاق ایجاد سیستم یک‌پارچه مدیریت ناوگان است که ما با نیروی انسانی وانرژی زیاد و با زحمات راهوران و مسئولان کنترل و بازرسین، این سیستم را مدیریت می‌کنیم.

وی اضافه کرد:امیدواریم سیستم جدید به کمک ناوگان بیاید وآسانترو با کاهش هزینه وافزایش بهره‌وری همراه باشد.

افتخاری با اشاره به برنامه‌های تابستان امسال ،اظهار کرد:ساماندهی سه محور اصلی کاوه،چهار باغ بالا و خیابان امام خمینی را مدنظر قرار دادیم تا شاهد بهره‌وری بیشتر این خطوط باشیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان اینکه یکی از اهداف ماحفظ جایگاه ومنزلت افراد زحمت‌کش و خدمت‌کنندگان در این شرکت است،عنوان کرد:با همت و تلاش خود عزیزان و حمایت مدیریت محترم شهری اتفاقات مثبتی بیافتد و دغدغه‌های این افراد در مورد بیمه و مسائل مختلف با پیگیری‌های مجموعه شهرداری و فرمانداری به حداقل برسد.

انتهای پیام/س

افتتاح اتوبوس جدید در اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار