تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی امسال به ۲۹ بهره بردار این بخش در خراسان جنوبی پرداخت شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛بهدانی مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی امسال به ۲۹ بهره بردار این بخش در خراسان جنوبی پرداخت شد،گفت:تسهیلات پرداخت شده به این طرح ها 9 میلیارد ریال است.

 

وی افزود:در چهار ماه گذشته 152 فقره پرونده برای دریافت 40 میلیارد ریال تسهیلات به بانک  عامل معرفی شدند که از این تعداد 116 پرونده در بانک در دست بررسی است و به 29 فقره تسهیلات پرداخت شد.

 

بهدانی گفت:این تسهیلات با نرخ سود 15 درصد و بازپرداخت 5 ساله است که به هر فعالیت فناورانه که موجب مکانیزاسیون در بخش کشاورزی شود، پرداخت می شود.


مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان افزود:بهره برداران علاوه بر خرید ادوات کشاورزی همچنین می توانند از  این تسهیلات برای مکانیزه کردن فعالیت خود و تعویض سیستم از سنتی به صنعتی استفاده کنند.


وی اعتبار ابلاغ شده خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی از 26 فروردین امسال را 250 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:این اعتبار در بخش های زراعت، باغبانی، دام و طیور، شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، جنگل و مرتع و گلخانه قابل پرداخت است.


بهدانی افزود:متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می توانند در سامانه تسهیلات بانکی جهاد کشاورزی ثبت نام و یا به ادارات شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.


مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان اظهار کرد:سال گذشته از این محل 50 میلیارد ریال به 184 فقره پرونده کشاورزی در خراسان جنوبی پرداخت شد.

انتهای پیام/غ

تسهیلات مکانیزاسیون به ۲۹ بهره بردار کشاورزی پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.