معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه چهار از طرح بهسازی و مناسب سازی پایانه تاکسیرانی میدان رسالت به عنوان دومین پایانه بزرگ کلانشهر تهران خبر داد.

بهسازی دومین پایانه بزرگ تاکسیرانی تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی اناری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 گفت: به منظور تامین نیازهای رفاهی و بهداشتی مسافران و رانندگان تاکسی و اتوبوسرانی میدان رسالت در فصول گرم و سرد سال، طرح مسقف کردن این پایانه به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین پایانه مسافربری منطقه 4 در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: رسیدگی به مشکلات مطرح شده یکهزار و صد راننده این پایانه که در بیست و دو خط تاکسیرانی مشغول به کار هستند، از اولویت های این طرح به شمار می رود.

اناری خاطرنشان کرد: طرح مسقف کردن این پایانه در مرحله فراخوان است. فراخوان مسابقه طراحی مجتمع ایستگاهی در حال اجراست و با کمک اداره مشارکت ها و سرمایه گذاری های مردمی طرح های رسیده بررسی می شود.

وی افزود: تاسیس یک مجتمع ایستگاهی شامل پاساژ، جایی برای استراحت رانندگان، مسقف کردن پایانه و تبدیل چهره نازیبای آن به تصویری زیبا و آراسته در شهر از اهداف این طرح است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 در پایان گفت: امیداوریم در سال جاری بتوانیم این طرح را اجرایی کرده و با مساعدت یک سرمایه گذار مناسب این امر را سرعت بخشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار