مجتبی شریعتی نیاسر بابیان اینکه چهار میلیون نفر دانشجو در کشور وجود دارد گفت: در ابتدای انقلاب جمعیت دانشجوی کشور ۸۰ هزار نفر بود اما امروز این میزان ۲۵ برابر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی شریعتی نیاسر معاون وزیر علوم در نشست شورای دانشگاه دامغان گفت: دو هزار و ۸۰۰ واحد آموزش عالی تحت نظارت وزارت علوم در کشور فعال بودند که این تعداد امروز به دو هزار و ۶۰۰ دانشگاه رسیده که کاهشی بیش از ۲۰ درصد را نشان می‌دهد.

وی افزود: توسعه کمی دانشگاه‌ها در مقطعی به‌صورت غیر کارشناسی رقم خورد و باعث شد تا برخی دانشگاه‌ها از استانداردهای لازم برخوردار نباشند، این در حالی است که ما وظیفه‌داریم از میراث دانشگاه‌ها با بهترین کیفیت آموزشی دفاع کنیم.

معاون وزیر علوم  بابیان اینکه چهار میلیون نفر دانشجو در کشور وجود دارد، بیان داشت: در ابتدای انقلاب جمعیت دانشجوی کشور ۸۰ هزار نفر بود اما امروز این میزان ۲۵ برابر شده است.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه خواستار نگاه جدی‌تر به علوم پایه شد و گفت: علوم پایه در ایران اسلامی مغفول مانده حال‌آنکه می‌تواند بسترساز سایر حوزه‌های علمی محسوب شود.

انتهای پیام / گ

حضور معاون وزیر علوم در شهرستان دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار