مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌جنوبی از آغاز توزیع لاستیک بین مالکان رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر در استان خبر داد.

 شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای خراسان‌جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی متقاضی لاستیک در سطح استان می‌توانند به انجمن های صنفی جهت تکمیل فرم درخواست لاستیک مراجعه نمایند.

وی افزود: در این طرح سازمان صنعت، معدن و تجارت بر تهیه و قیمت‌گذاری نظارت خواهد داشت و توزیع آن با مشارکت تشکلهای صنفی و نظارت مشترک سازمان صمت و این اداره کل تداوم خواهد یافت.

شهامت اظهار کرد:  در مرحله نخست این طرح 100 حلقه لاستیک برای توزیع در بین رانندگان حمل و نقل کالای استان و 592 حلقه لاستیک برای رانندگان سواری اعم از پژو و سمند، اختصاص و به نمایندگی‌های فروش لاستیک استان طی روز‌های گذشته ارسال شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای ادامه  داد: رانندگان موظند پس از صدور معرفی نامه حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به دریافت لاستیک خود از طریق نمایندگی‌های فروش اقدام کنند.

وی در پایان گفت: اگر چه سهمیه توزیع شده در حال حاضر تکافوی نیاز رانندگان استان را نخواهد کرد، لیکن با پیگیری ویژه استاندار محترم، خراسان جنوبی نیز به جمع اولویتهای توزیع لاستیک که با هدف تنظیم بازار انجام می‌گیرد اضافه شد که متعاقباً طی روزهای آتی سهمیه متناسب با نیاز استان در سایزها و برندهای داخلی و خارجی به رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ ط آ

ارسال حقله های لاستیک در بین رانندگان حمل و نقل کالا و سواری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار