نائب رئیس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا همدان گفت: ورزشکاران پیوند اعضای این استان 10 مدال رنگارنگ کشوری کسب کردند.

کسب 10 مدال کشوری توسط ورزشکاران پیوند اعضای همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا نوروزی، نائب رئیس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا همدان اظهار داشت: پیکارهای ورزش پیوند اعضای قهرمانی کشور در 2 رشته دارت و تنیس روی میز و با حضور 22 استان به میزبانی قزوین برگزار شد و تیم منتخب همدان چهار مدال طلا، یک نقره و پنج مدال برنز کسب کرد.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها و در رشته تنیس روی میز انفرادی رده سنی 19 تا 29 سال بهاره بیگی صاحب یک نشان طلا شد و محیا حق نظری دیگر ورزشکار همدانی به مدال برنز دست یافت.

نوروزی خاطرنشان کرد: در رده سنی 30 تا 39 سال معصومه برجی مدال طلا کسب کرد و الهام محمدی تقدیر به مدال برنز رسید.

وی بیان کرد: همچنین در مسابقات تنیس روی میز دوبل رده سنی 19 تا 29 سال بهاره بیگی به مدال طلا دست یافت و در رده سنی 30 تا 39 سال معصومه برجی به مدال برنز بسنده کرد.

نائب رئیس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا همدان خاطرنشان کرد: در مسابقات دارت و در رده سنی 19 تا 29 سال نیز مصطفی آرمزد به مدال طلا دست یافت و در رده سنی 40 تا 49 سال حسن اسدیار به مدال برنز رسید.

وی یادآور شد: در مسابقات دارت بانوان و در رده سنی 19 تا 29 سال مریم فریدونی در جایگاه سوم قرار گرفت و در رده سنی 40 تا 49 سال بانوان طاهره شمخانی به مدال نقره رسید.

در حال حاضر 150 ورزشکار بیماران خاص و پیوند اعضا به طور سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت می کنند که مقام های بسیار خوبی را در عرصه های جهانی ، آسیایی و کشور بدست آورده اند.

انتهای پیام/ د

ورزشکاران پیونداعضای همدان 10 مدال کشوری کسب کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.