مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریزگفت: اتوبوس‌های تبریزگردی تابستانه، روزانه در خدمت مسافران و شهروندان خواهد بود.

فعالیت روزانه اتوبوس‌های تبریزگردی در تابستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ خلیلی مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: اتوبوس‌ها ی تبریز گردی در طول تابستان، در ۴ مسیر ویژه گردشگری شامل بافت تاریخی، عون بن علی و تله‌کابین، ائل گلی، مراکز خرید اطلس و لاله پارک از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹:۳۰ به صورت رایگان، شهروندان و مسافران را جابه جا می‌کند.

به گفته وی ایستگاه مرکزی اتوبوس‌های تبریزگردی در چهارراه شهید بهشتی (منصور) واقع بوده و دسترسی به هر ۴ خط ویژه گردشگری هم از این ایستگاه امکان پذیر است.

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز یادآور شد: اتوبوس‌های تبریز گردی به صورت چرخشی در مسیر‌های اعلام شده تردد می‌کنند و همه آن‌ها مجهز به سیستم جی پی اس هستند که از طریق اپلیکیشن اندروید «اتوبوس تبریزگردی» بصورت آنلاین قابل مشاهده است.

به گفته خلیلی، امسال برای نخستین بار در ایران ایستگاه اتوبوس‌های تبریز‌گردی با تابلو‌های ویژه ترافیکی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهنمایی و رانندگی تبریز، جانمایی، طراحی و نصب شد. 

 

انتهای پیام/ش

 

نصب  تابلو‌های ویژه ترافیکی برای نخستین بار در ایران ایستگاه اتوبوس‌های تبریز‌گردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.