مالک تیم خونه به خونه همان طور که انتظار می رفت، با انتشار بیانیه ای انصراف خود را از شرکت در مسابقات لیگ آزادگان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سکوت مطلق رسانه ای، از دست دادن بسیاری از بازیکنان، نامشخص بودن اعضای کادر فنی، حضور نیافتن نماینده ای از باشگاه در مراسم قرعه کشی همگی نشان از آن داشت که اتفاق تلخی در انتظار فوتبال مازندران و به ویژه بابل است.

قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه بابل با انتشار بیانیه ای که در آن تیغ تیز انتقاداتش مستقیما رییس فدراسیون را نشانه رفته بود، از شرکت در مسابقات فصل آینده لیگ آزادگان انصراف داد.

وی در ابتدای بیانیه بلند بالای خود صعود نساجی را دوباره حاصل تبانی و تقلب دانست و در ادامه به دلیل تاخیر در اعلام رای از سوی کمیته انضباطی، به انتقاد شدید از رییس فدراسیون پرداخت و او را بی شهامت و ترسو خواند.

در این بیانیه آمده است: "دوستان قائم شهری مان وقتی به ما می رسند می گویند تیم ما ۲۵ سال به لیگ برتر نرفته بود و حاضریم ۲۵ سال دیگر صبر کنیم ولی با فوتبال پاک و بدون تبانی و بدون دادن سکه به مدافع حریف و بدون بازیکن صغر سنی راهی لیگ برتر شویم" ادعایی که کمی عجیب و دور از ذهن می رسد.

با اعلام قاسم حسن زاده مالک خبرساز باشگاه خونه به خونه، این تیم که در چند سال اخیر با وجود مشکلات و حواشی بسیار زیاد، نتایج قابل قبولی کسب کرد و حتی در فصل قبل به فینال جام حذفی راه یافته بود، دیگر در مسابقات فوتبال لیگ یک شرکت نخواهد کرد.

انتهای پیام/ م

انصراف خونه به خونه از مسابقات فوتبال لیگ یک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.